رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه سپاه پاسداران تأمین امنیت است، اما امروز برای رفع مشکلات کشور در هر زمینه‌ای تلاش می‌کند.

 

 به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از  سپاه نیوز با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار اخوان معاون بهداری نیروی زمینی سپاه و جمعی از مسؤولان رزمایش تخصصی و فوق تخصصی پزشکی شهدای وحدت 2 ویژه استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و خراسان جنوبی آغاز شد.


دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: سیستان و بلوچستان اهمیت زیادی در توسعه و امنیت کشور دارد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ساماندهی وضع بهداشت و درمان لازم است، چراکه هنوز ساماندهی لازم در این زمینه  صورت نگرفته و اعتبارات لازم تخصیص نیافته است.

 

وی با اشاره به هفته وحدت افزود: باید همه از سیره و روش پیامبر اکرم (ص) الگو گرفته و هر کس در حوزه خود در کردار، گفتار و رفتار خود این موضوع را مدنظر قرار دهد و در مسیر ایشان حرکت کند.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تلاش نیروی زمینی سپاه برای رفع محرومیت جای قدردانی دارد.

 

دکتر لاریجانی بیان کرد: همین خدمات‌رسانی را که در بیمارستان‌های صحرایی به مردم مناطق محروم ارائه می‌شود از نزدیک دیده‌ام و معتقدم کار بزرگی است و نمونه کار انقلابی و جهادی است.

 

وی گفت: وظیفه سپاه پاسداران تأمین امنیت است اما امروز می‌بینیم که برای رفع مشکلات کشور در هر زمینه‌ای تلاش می‌کند.

 

دکتر لاریجانی تصریح کرد: از تلاش‌های سردار پاکپور و همکارانشان قدردانی می‌کنیم این خدمات با این روحیه جهادی بسیار ارزشمند است.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: سیستان و بلوچستان از مشکلات محرومیتی رنج می‌برد و باید حرکت برای شتاب‌بخشی به آبادانی و توسعه این منطقه انجام شود.

 

وی ادامه داد: در برنامه ششم برای پروژه‌های مهم کشور و به ویژه پروژه‌های مهم این استان سهم ویژه در نظر خواهیم گرفت.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کار مهمی در کمیسیون تلفیق انجام شد که سه درصد از منابع نفتی را به غیر از بودجه، برای برخی از استان‌ها نهایی کنیم که امیدوارم در مجلس تصویب و در برنامه ششم جای بگیرد.

 

دکترلاریجانی گفت: با توجه به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری برای توجه به آبادانی این استان، از صندوق توسعه ملی 500 میلیون دلار اعتبار برای توسعه این استان اختصاص داده شده که بسیار ارزشمند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha