وزیر بهداشت در دیدار با مدیران ارشد آستان قدس رضوی بر لزوم تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان خراسان رضوی تاکید کرد و گفت: آستان قدس رضوی می تواند بیشتر از شهرداری و استانداری این استان را در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی کمک کند.


به گزارش  خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر سید حسن هاشمی در دیدار با مدیران ارشد آستان قدس رضوی بر لزوم استفاده از ظرفیت بالای آستان قدس رضوی برای ارائه خدمت به زائرین و مجاورین استان خراسان رضوی تاکید کرد و گفت: امیدواریم آستان قدس رضوی با رویکرد جدیدی که دارد بتواند در حوزه سلامت خدمات خوبی رائه دهد و یادگاری های خوبی از خود به جای بگذارد.


وزیر بهداشت ضمن اشاره به حضور سالانه 25 میلیون زائر در مشهد، تاکید کرد: امیدواریم مردم مشهد و شهرهای این استان و حتی استان های همجوار و زائرین بتوانند از برکات علی بن موسی الرضا(ع) بیشتر از گذشته بهره مند شوند.


دکتر هاشمی با اشاره به گسترش شهر مشهد بر لزوم تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان خراسان رضوی تاکید کرد و افزود: متاسفانه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در این استان ضعیف است و برای تقویت و گسترش زیرساخت ها نیازمند کمک است اما از آنجاکه دولت هم توان ندارد، بنابر این آستان قدس رضوی می تواند بیشتر از شهرداری و استانداری این استان در این حوزه کمک کند.


وزیر بهداشت به همت بالای حجت الاسلام رییسی و همکارانشان در برداشتن قدم هایی بلند در این مسیر اشاره کرد و افزود: امیدواریم بخشی از مشکلات بهداشتی و درمانی این استان، که به دلیل عدم توجه به جمعیت زائرین که رو به افزایش است بتوانیم برطرف کنیم چرا که در طول 30 سال گذشته از نظر خدمات بهداشتی و درمانی اقدام قابل توجهی برای این استان نشده است.


وی با اشاره به وجود هماهنگی های لازم میان دولت، شهرداری و شورای شهر و آستان قدس رضوی، افزود: مردم به دنبال نتایج ملموس این هماهنگی ها هستند بنابر این امیدواریم تصمیمات این دستگاه ها به نتایجی برسد که باعث افزایش میزان رضایتمندی مردم از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این استان نسبت به گذشته شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha