کد خبر: متقاضیان-بیمه-سلامت-مراقب-سودجویی-شرک
۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۲۳

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: شهروندان کرمانشاهی فاقد بیمه به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند لذا مردم نباید فریب شرکت ها و عده ای از افراد سودجو را بخورند.

به گزارش  خبرگزاری سلامت به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان بیمه سلامت ایران دکترامید قادری از مراجعه عده ای سودجو به درب منازل شهروندان خبر داد و افزود: این افراد در قبال دریافت مبالغی از 270 تا 500 هزار ریال مدعی بوده اند افراد را تحت پوشش بیمه سلامت قرار می دهند که شامل خدمات دندانپزشکی نیز می شود.

وی بیان داشت: البته این دست اقدام ها به صورت موردی و پراکنده از شهرستان های سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی و کرمانشاه گزارش شده و ما نیز پیگیر شناسایی عوامل این قبیل کلاهبرداری ها از طریق مراجع ذیربط هستیم.

دکتر قادری تاکید کرد: که ما هیچ گونه روشی در بیمه سلامت برای مراجعه به درب منازل مردم نداریم و تنها از طریق دفاتر پیشخوانی که نمایندگی ما را دارند و نیز ادارات بیمه سلامت در سطح استان، افراد را تحت پوشش بیمه سلامت قرار می دهیم.

طرح بیمه سلامت از سال 92 به منظور بیمه کردن افراد فاقد بیمه به منظور بهره مندی از خدمات دولتی در حوزه سلامت کلید خورد.

در طرح بیمه سلامت، مقرر شد افراد عضو صندوق روستاییان در زمان بستری، سه درصد و اعضای سایر صندوق ها شش درصد صورتحساب را پرداخت کنند.

63 درصد از افراد بیمه شده در سطح استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که رقمی بالغ بر یک میلیون و 200 هزار بیمه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha