کد خبر: مدرسه-ساز-بی-بضاعت
۲۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴
مدرسه ساز بی بضاعت

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه پیش روی "ما ایرانی ها" به معرفی بهادر بیهم از اهالی روستای دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه و بویراحمد می پردازد. وی در یک تصادف جاده ای دچار شکستگی می شود و با مبلغ غرامتی که از بیمه دریافت می کند برای کودکان روستا مدرسه می سازد.

بهادر بیهم خدمات فی سبیل الله فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، ساخت مدرسه، تغییر در جاده، آگاه کردن مردم در نوع استفاده از نعمت های اطراف خود بخصوص طرحهای زود بازده از قبیل کاشت گیاهان دارویی، تهیه منبع آب برای اهالی روستا در دوران شیوع کرونا، در اختیار گذاشتن منزل شخصی خود برای تولید ماسک و ... را نیر انجام داده است.

روستای شرنگرنگ و نسه طاویس با جمعیت ۷۰ خانوار فاقد جاده ارتباطی مناسب بود که ایشان با تلاش های جهادی خود این جاده را برای اهالی فراهم می کند.

برنامه ترکیبی«ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه، سه شنبه ساعت ۲۲ و پنج شنبه و جمعه ساعت ۲۱ از شبکه پنج  سیما تماشایی می شود.

مخاطبان برنامه می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ برای ما ایرانی ها ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha