کد خبر: مدیریت-زمان-در-جلوگیری-از-تخلفات-تأثیر
۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۲
مدیریت زمان در جلوگیری از تخلفات تأثیرگذار است/ جریمه و اعمال قانون در اولویت پلیس نیست

معاون پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما، از آخرین اوضاع ترافیکی صبحگاهی پایتخت گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت با حضور در برنامه «سلام تهران»، ضمن یادآوری و تبریک روز حمل و نقل که روز گذشته بوده است، اظهار داشت: با ایجاد ترافیک شهری در بزرگراه‌ها، لازم است همه افراد مدیریت زمان داشته باشند. فردی که از منزل خارج می‌شود، اگر مدیریت زمان داشته باشد، اضطراب دیر رسیدن به مقصد را نخواهد داشت. مدیریت زمان می‌تواند در آرامش و جلوگیری از تخلفات، تأثیرگذار باشد.

سرهنگ علی همه‌خانی با اشاره به شرایط جوی این روزهای تهران و ریزش نزولات آسمانی، افزود: در این روزها استفاده از وسایل حمل و نقل شخصی بسیار بیشتر می‌شود؛ در نتیجه حجم بار ترافیک افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به سالگرد اجرای طرح موتوریار نیز این طرح را یک اقدام فرهنگی و مبتکرانه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران دانست و افزود: این طرح مورد استقبال عموم مردم، مسئولین و کارشناسان قرار گرفته است. این طرح در ابتدا به صورت ناگهانی شروع نشد و تمامی آزمون و خطاهای آن در نظر گرفته و جلسات متعددی برای اجرای آن برگزار شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه در سال گذشته تخلفاتی که منجر به توقف موتور شده، فقط اعمال قانون شده است و موتور توقیف نشده تا به کسب و کار افراد، لطمه‌ای وارد نشود. از ابتدای شروع طرح موتوریار ۱۴۰ هزار دستگاه موتور که ممکن بود توقیف شود، توقیف نشده است و این افراد در محل، آموزش دیده و بازآموزی داشتند.

سرهنگ همه‌خانی با تأکید بر اینکه هر طرح ترافیکی و اقدام فرهنگی توسط پلیس، آرامش خاطر و درخواست عمومی را به همراه دارد، تصریح کرد: جریمه و اعمال قانون تحت هیچ شرایطی در اولویت پلیس نیست و همیشه به این فکر بوده‌ایم که شهروندان به سلامت به مقصد خود برسند.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی با اجرای مصطفی امامی و صدیقه مرادی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha