کد خبر: نقاهتگاه-بیماران-کرونایی-در-مرودشت-را
۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۹:۵۵
نقاهتگاه بیماران کرونایی در مرودشت راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس، درمان و آموزش شهرستان مرودشت، رییس این شبکه گفت : باتوجه به وضعیت قرمز شهرستان از نظر شیوع بیماری کووید  ۱۹ به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری، نقاهتگاه افراد مبتلا به ویروس کرونا با ظرفیت  ۵۰ تخت در مرودشت راه اندازی شد .

مجید اکبرزاده افزود : با افزایش آمار و تکمیل ظرفیت تخت‌های تنها بیمارستان مرودشت ، برای پشگیری از انتقال این بیماری،  افرادی که دوره درمانشان در بیمارستان به پایان می‌رسد اما شرایط ایزوله خانگی را ندارند،  در نقاهتگاه یادشده از آنها نگهداری می‌شود.

او یادآور شد : در صورت داشتن علائم خفیف، بهترین راهکار، قرنطینه و دوری از سایر اعضای خانواده و استفاده از تغذیه مناسب، میوه و سبزیجات، مایعات و سوپ‌های گرم به منظور تقویت سیستم ایمنی است و و نیاز به مراجعه به مطب و درمانگاه جهت معاینه وجود ندارد، در صورت بدتر شدن علائم مانند تب شدید، تنگی نفس به مراکزمنتخب تشخیص کرونا مراجعه کنید.

اکبرزاده یادآور شد :مرکز ۱۶ ساعته کروناویروس صبح ها از ساعت ۸ تا ۲۰  در شهر مرودشت، واقع در جنب بلوار کارگر فعال می باشد.

رییس شبکه بهداشت و درمان مرودشت گفت: کادر بهداشتی درمانی و بیمارستانی با تمام ظرفیت و توان خود به بیماران خدمات ارائه می‌دهند. گرچه با اعلام فوق بحرانی شدن مرودشت برخی محدودیت های نسبی اعمال شده است که انتظار می رود محدودیت ها متناسب با وضعیت بحرانی به صورت صحیح اجرایی شود و نتیجه هرگونه اعمال محدودیت و رعایت پروتکل های بهداشتی حداقل دو هفته آینده مشخص خواهد شد.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha