کد خبر: نماینده-مردم-شرق-استان-کرمان-از-امدادر
۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۰۷

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی از امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان به آسیب دیدگان سیلاب اخیر قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاري سلامت  متن پیام  حبیب الله نیکزادی پناه" به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَن تَطَوَّعَ خَيرًا فَإِنَّ اللَّهَ شاكِرٌ عَليمٌ
هر کس فرمان خدا را در انجام کارهای نیک اطاعت کند، خداوند (در برابر عمل او) شکرگزار و (از کارهای وی) آگاه است.
حضور پرتلاش و موثر افراد خدوم و خداجو در عرصه خدمت رسانی به انسان ها، در شرایط سخت و بحرانی تصویر زیبایی از خدمت رسانی و عبودیت را در پهنه گیتی به انسان می نمایاند، که قطعاً موجبات رضایت خداوند سبحان را به همراه خواهد داشت. بدین سان در قلمرو هدایت الهی، انسان های نیک سرشت به سوی نیکی ها رهنمون می شوند و با همت صادقانه خود در خدمت به همنوع گام برمی دارند. در این راستا و با توجه به مشکلات و معضلات پیش آمده از طوفان و سیلاب های اخیر در مناطق مختلف شرق استان، برخود لازم می دانم از تلاش های ارزشمند  فرمانداران چهار شهرستان شرقی استان، بخشداران محترم، نیروهای خستگی ناپذیر هلال احمر، اداره راه، راهداری، اداره برق، نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج و سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی تشکر و قدردانی نمایم.
به همه این عزیزان که در روزهای گذشته و در تمام ساعات شبانه روز، بی وقفه در حال خدمت رسانی و کمک به مردم عزیز بودند خسته نباشید عرض می نمایم و از خداوند منان برای آنها آرزوی موفقیت وتوفیق برای خدمتگزاری به مردم شریف شرق استان را خواستارم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha