کد خبر: هفت-صفت-مشترک-در-افراد-ناموفق
۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴
صفات مشترک در افراد ناموفق

تفاوت‌های روشنی در عادات و ذهن افراد موفق در مقابل همه افراد از جمله افراد ناموفق وجود دارد. این عوامل مهم‌تر از دانشگاه رفتن، جایی که متولد و بزرگ شده‌اید، ضریب هوشی شما و یا مقدار موجودی حساب بانکی‌تان هستند.

افراد ناموفق

موفق شوید یا شکست بخورید، این‌ها همه در مورد عادات و طرز فکر شما است. با این مقاله از biggerpockets، خبرگزاری سلامت صفات مشترک افراد ناموفق را بررسی خواهد کرد. یادگیری از کسانی که در سطوح بالایی کسب می‌کنند خوب است، اما می‌توان از مطالعه افرادی که شکست خوردند و فهم دلیل آن نیز درس گرفت. مراقب این صفات معمول افراد ناموفق باشید. اگر بدانید افراد موفق به چه روش دیگری عمل می‌کنند، ممکن است شیوه‌های پیروزی را راحت‌تر کند تا بتوانید موفق هم باشید!

7 صفت برتر افراد ناموفق

افراد ناموفق بعضی اوقات غیراخلاقی عمل می‌کنند

افراد ناموفق با رفتاری غیر اخلاقی سرانجام شکست می‌خورند. ممکن است در حال حاضر به نظر نرسد، اما واقعیت دارد. چه رئیس جمهور، چه مدیرعامل‌های میلیارد دلاری و چه سرمایه گذاران و نمایندگان املاک و مستغلات، فقدان اخلاق در پایان جبران خواهد شد. این کار مانند کلاهبرداری دیگران، انجام کارهای کثیف یا میانبرهای غیرقانونی نیست. این فقط نوعی کوتاهی است. اگر می‌خواهید در 5 یا 10 سال دیگر در یک موقعیت عالی قرار بگیرید، تنها به هدف خود توجه کنید. موفقیت‌های جعلی دیگران را نادیده بگیرید و مسابقه‌ای را که مهم است انجام دهید.

آن‌ها کمبودها را در آغوش می‌گیرند

این مورد معمولا دلیل اصلی شکست افراد ناموفق است. این باعث می‌شود آن‌ها با حرص رفتار کنند. آ‌ن‌ها بر این باورند که برای پیشرفت مجبورند چیزهایی را از دیگران بگیرند. افراد ناموفق افراد موفق کسانی هستند که سخاوتمند بوده و معتقدند که در بازار فراوانی وجود دارد. آنها ایده‌ها، زمان و تجربه خود را با یک‌دیگر به اشتراک می‌گذارند. حتی با افزایش قیمت در بازار، هنوز هم معاملات زیادی در هر بازار وجود دارد. انتظار تا پایین رفتن قیمت بازار می‌تواند شما را در حاشیه نگه دارد و  همین‌طور بسیاری از فرصت‌ها را از دست خواهید داد.

افراد ناموفق ممکن است شکایت کرده و سعی در تعیین مقصر داشته باشند

افراد ناموفق همیشه شخص دیگری را مقصر می‌دانند و چیزی برای شکایت کردن دارند. آن‌ها همیشه قربانی هستند. شما نمی‌توانید مدام آن رول را بازی کنید و انتظار داشته باشید تا موفق شوید. مردم به شما بدی می‌کنند. قوانین عادلانه نیستند اما با این وجود، افراد موفق پاسخگو هستند. پاسخگوترین افراد موفق‌ترین آن‌ها هستند. آن‌ها می‌دانند که موفقیت به عهده آن‌هاست. مهم نیست که چه اتفاقی افتاده است یا چه کاری باید انجام دهید، می‌توانید برخی اقدامات مثبت را در جهت درست انجام دهید.

آن‌ها از یادگیری غافل می‌شوند

بعد از مدرسه، اکثر مردم فکر می‌کنند یادگیری به پایان رسیده است. در واقعیت، این دقیقاً برعکس است. اگر می‌خواهید نتایج بهتری کسب کنید، باید سعی کنید چیزهای جدید را امتحان کنید  و این نیاز به یادگیری دارد. حتی اگر یک بار هم در صدر باشید، اگر می‌خواهید در آنجا بمانید، باید یادگیری خود را ادامه دهید. به‌طور متوسط مدیرعامل موفق سالانه 50 کتاب می‌خواند. یک فرد متوسط کمتر از پنج کتاب می‌خواند. اگر تنها کاری که می‌توانید برای تغییر شرایط خود انجام دهید، خواندن است، این کار را انجام دهید. افراد ناموفق منفی گرا

افراد ناموفق سریع تسلیم می‌شوند

شما فقط وقتی کنار می‌کشید، شکست می‌خورید. برخی افراد تلاش خود را ترک کردند. آن‌ها در کارزارهای پستی مستقیم، عمده فروشی، تلاش برای سرمایه گذاری هوشمند و ایجاد روابط عقب می‌مانند. آن‌ها خیلی زود انصراف داده‌اند تا نتایج خوب را ببینند. همه با همان چالش‌ها روبرو هستند. برندگان كسانی هستند كه این كار را تمام می‌كنند و وقتی همه كنار می‌روند، تلاش می‌كنند.

آن‌ها درگیر گفتگوی منفی  باخود می‌شوند

بعضی از افراد همیشه منفی هستند. افراد ناموفق افکار منفی را گسترش می‌دهند. در مقابل، افراد موفق با افکار مثبت و سخنان خود بسیار هدفمند هستند. آن‌ها هم روزهای سختی دارند. اما می‌دانند که افکار به کلمات تبدیل می‌شوند، کلمات به عمل  و اعمال نتیجه می‌شوند.

افراد ناموفق فاقد تمرکز هستند

اگر تمرکز نداشته باشید نمی‌توانید مدت طولانی در مسیر موفقیت بمانید. برخی نمی‌توانند به گزینه‌ها پای‌بند و انعطاف پذیر باشند. آن‌ها به دنیا اجازه می‌دهند تا زندگی آن‌ها را دیکته کند.

خلاصه

تفاوت‌های روشنی در عادات و ذهن افراد موفق در مقابل همه افراد از جمله افراد ناموفق وجود دارد. این عوامل مهم‌تر از دانشگاه رفتن، جایی که متولد و بزرگ شده‌اید، ضریب هوشی شما و یا مقدار موجودی حساب بانکی‌تان هستند. نکته جالب این است که تقریباً هر چیزی برای تغییر قدرت در اختیار شما قرار دارد. ما می‌توانیم صفات موفقیت را هر زمان که بخواهیم به دست بیاورید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha