کد خبر: پیام-رییس-سازمان-فرهنگی-هنری-به-دومین-ج
۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۰۷

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برای دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی پیامبر مهربانی پیامی صادر کرد.

 

به گزارش  خبرگزاري سلامت رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، متن پیام محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری به جشنواره بین‌المللی پیامبر مهربانی به این شرح است:
 
به نام خداوند لوح و قلم
حقیقت‌نگار وجود و عدم
خدایی که داننده رازهاست
نخستین سرآغاز آغازهاست
 
دین ما مظهر زیبایی است و اثرات و نشانه‌هایش نیز همگی بر محور جمال می‌چرخند؛ از معماری بی‌بدیل مساجد که زیبایی نقوش کاشی‌ها و شگفتی بازی‌های نورش هر نگاهی را مجذوب می‌کند تا نواها و آواهایی که از جانِ دینداران برمی‌خیزند و در قالب مناجات و اذان و تواشیح و سحوری مبلّغ معنویت و شفقت دین مبین اسلام هستند. از این نگاه، وقتی یک جشنواره هنری، به چهره‌ تابناک بزرگمرد دین اسلام می‌پردازد، می‌توان و باید منتظر بود که جشنواره‌ای خوش‌سیما و موثر در راه باشد؛ این اتفاق با اولین جشنواره‌ موسیقی بین‌المللی پیامبر مهربانی رخ داد و ان شاالله در دومین دوره نیز روی خواهد داد چرا که این جشن بزرگ، معطر است به نامِ خاتم‌الرسل(ص)، و همین تضمینی برای موفقیت و درخشش آن است.
 
هنگامی که هنرمندانی از نقاط مختلف جهان به جشنواره آمده‌اند تا علاقه و ارادت‌شان را به پیغمبر اکرم(ص)، با آوا و نوای خوش و آهنگین بیان کنند، یقین داریم که ماحصل و دستاورد آن، چیزی جز شور و زیبایی نخواهد بود؛ چراکه پیشینیان ما به‌درستی گفته‌اند که هر چه از دل برآید، لاجرم بر دل نشیند.
   
در پایان، از شهردار محترم تهران تشکر می‌کنم که باری دیگر با حمایت بی‌دریغ خود، راه را برای برپایی جشنواره بین‌المللی موسیقی پیامبر مهربانی هموارتر ساختند و به ما این فرصت را دادند که متولی جشنواره و میزبان هنرمندان بزرگش باشیم؛ هنرمندانی که در جشن وحدت، میهمانان عزیز ما هستند. همچنین سپاسگزار تمامی همکاران پرتلاشم در معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هستم که با جان و دل تلاش کردند تا جشنواره‌ای در خور نام رفیع پیامبر اسلام(ص) برگزار شود. برای تمام این بزرگواران روزگاری خوش و سلامت در پناه پروردگار متعال آرزومندم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha