کد خبر: کره-شمالی-قول-می-دهد-ارتباطات-خود-را-با
۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۲
کره شمالی قول می دهد ارتباطات خود را با جنوب قطع کند
 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، کره شمالی می‌گوید همه کانال‌های ارتباطی با کره جنوبی را قطع می‌کند زیرا فشار بر سئول به دلیل عدم جلوگیری از فعالان شناور اعلامیه‌های ضد پیونگ یانگ در مرزها افزایش می‌یابد.

تمام راه‌های ارتباطی کره شمالی و جنوبی قطع می‌شوند!

آژانس خبری مرکزی کره شمالی اعلام کرد: این اولین گام برای بستن تمام راه‌های تماس با کره جنوبی و خلاص شدن از شر موارد غیرضروری خواهد بود. KNCA گفت تمام خطوط ارتباطی مرزی روز سه‌شنبه ظهر به وقت محلی قطع می‌شوند.  
تهدیدهای شمال در اثر بن بست طولانی مدت در دیپلماسی گسترده‌تر هسته‌ای این کشور با ایالات متحده رخ می‌دهد‌، که منجر به متوقف شدن روابط بین کره‌ای شد.
کره شمالی و جنوبی کره جنوبی هیچ واکنش فوری‌ای به اعلامیه شمال نداد. اخیراً گفته است که برای تلاش برای نجات روابط ناامیدکننده با کره شمالی، قدم‌های قانونی جدیدی برداشته خواهد شد، اما  کره شمالی شمال ادعا می‌کند که این پاسخ فاقد اخلاص است. اعلامیه منبع طولانی مدت تنش‌ها بین دو کره بوده است. در سال‌های اخیر، مدافعان کره و فعالان محافظه کار کره شمالی بالن‌های عظیمی را با حمل اعلامیه‌هایی که به انتقاد از رهبر کره شمالی کیم جونگ اون در مورد جاه طلبی‌های هسته‌ای و سوابق حقوق بشری او، انتقاد کرده اند. شمال، که از هرگونه تلاش بیرونی برای تضعیف رهبری کیم جلوگیری می‌کند، اغلب پاسخ خشمگینانه‌ای به دولت کره جنوبی داده است. کره جنوبی به طور معمول به استناد به حقوق آن‌ها برای استفاده از آزادی بیان، اجازه می‌دهد چنین بالن‌هایی را به راه بیندازند، اما بعضی اوقات به مأموران پلیس می‌فرستد تا در مواقع تنش با کره شمال ، مانع از انتشار اعلامیه‌های شناور شوند.
مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha