کد خبر: کشف-91-هزار-لیتر-فرآورده-های-سوختی-قاچاق
۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۴
کشف  91 هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق در زاهدان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردارمحمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر قاچاق گسترده فرآورده های نفتی توسط اعضای سازمان یافته اعضای یک باند قاچاق به مرزهای جنوب شرق کشور، با توجه به حساسیت موضوع به صورت ویژه و کاملاً محرمانه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان عملیات گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند حرفه ای قاچاق آغاز که در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، این افراد به صورت سازمان یافته با خرید گسترده محصولات نفتی از استان های مرکزی و انتقال آن به شهر زاهدان و سپس کشور پاکستان می کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ادامه تحقیقات با رصد اطلاعاتی کارآگاهان پلیس محل دپو سوخت های قاچاق در یک کارگاه غیرمجاز در شهرک صنعتی زاهدان شناسایی شد.

سردار قنبری بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با کنترل نامحسوس محل پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و در بازرسی از محل 91 هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق شامل 33 هزار قیر، 58 هزار لیتر "فراکشن" و مواد اولیه تولید فراکشن را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق سوخت تاکید کرد: پليس در راستاي برخورد با كالاي قاچاق با جديت عمل مي كند و از شهروندان نيز انتظار داريم هرگونه فعاليت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي غيرمجاز را به مرکز فوریت‌های پليسي 110 اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha