کد خبر: کمک-یلدایی-اصفهانی-ها-به-نیازمندان-از-م
۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۱
کمک یلدایی اصفهانی ها به نیازمندان از مرز ۴,۵ میلیارد تومان عبور کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در اصفهان،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و با اشاره به همزمانی این زادروز خجسته با شب یلدا، گفت: مردم خیراندیش و نیکوکار استان اصفهان به همین مناسبت تا کنون بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به هم استانی های نیازمند خود کمک کرده اند.

کریم زارع تاکید کرد: جمع آوری و توزیع کمک های مردمی به مناسبت شب یلدا کماکان ادامه دارد و قطعا اعداد و ارقام مربوط به این خیراندیشی و نیک سرشتی مردم سخاوتمند استان بیشتر از این خواهد بود.

زارع ادامه داد: کمک هایی که تاکنون جمع اوری شده در قالب ۱۸ هزار و ۸۵۷ سبد کالا، میوه و آجیل و همچنین ۲۱ هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم به مددجویان و نیازمندان در نقاط مختلف استان توزیع شده یا در حال توزیع است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: تمام اقلام اهدا شده به همت خیران، نیکوکاران، حامیان ایتام و فرزندان محسنین و با همکاری مراکز نیکوکاری و هم افزایی این نهاد تهیه شده است.

وی با اشاره مجدد به ادامه داشتن روند جمع آوری و توزیع کمک های نیکوکاران در این زمینه، گفت: همشهریان عزیزی که قصد کمک به نیازمندان با این نیت را دارند، می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان از کد دستوری #۰۳۱۸۸۷۷ و همچنین شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha