کد خبر: کنترل-موج-کرونا-در-مازندران-نباید-موجب
۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۰۸
کنترل موج کرونا در مازندران نباید موجب عادی انگاری و عدم رعایت الزمات بهداشتی شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور, احمد حسین زادگان، در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان افزود: خوشبختانه با همت همه دست اندرکاران و همراهی مردم و اصناف، پیک بیماری در مازندران کنترل شده و تعداد شهرهای نارنجی از ۱۵ به ۷ شهر کاهش یافت.

او خاطرنشان کرد: وضعیت همچنان در مازندران شکننده است و رنگ های زرد و آبی نباید موجب عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم شود.

مقام عالی دولت در مازندران، اظهار داشت: هر یک از اعضای ستاد؛ متولی یک بخش هستند و باید نظارت ها را در زیر مجموعه های خود دقیق و باجدیت اجرا کنند.

استاندار گفت: فرمانداران شهرستان ها آخرین وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز تهیه، توزیع ، اماکن عمومی، کارگاه و واحد های کاری را بررسی و بر فعالیت آن ها نظارت بیشتر داشته باشند.

حسین زادگان ابراز نمود: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث شیوع همه گیری می شود پس اولویت اول ما تشدید نظارت های دقیق بر پروتکل های بهداشتی است.

وی افزود: اگر می خواهیم وضعیت حفظ شود باید با همکاری و همیاری همه ی اقشار با رعایت پروتکل ها از خیز و فراگیری چهارم جلوگیری کنیم.

استاندار با تاکید بر این که دهیاران در روستاها از برگزاری مراسم عزا و عروسی جلوگیری کنند، تصریح کرد: حضور و تجمع افراد در پارک ها و پارک های جنگلی ممنوع است و فرمانداران، بخشداران و دهیاران نظارت بیشتر داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha