کد خبر: گامالیا-از-آغاز-آزمایشات-واکسن-مشترک-ک
۱ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۴۶
گامالیا از آغاز آزمایشات واکسن مشترک کرونا با شرکت آسترازنکا خبر داد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری سلامت به نقل از  اسپوتنیک، الكساندر گینزبورگ، مدیر مدیر مرکز گامالیا از آزمایشات بالینی واکسن مشترک این مرکز و شرکت آسترازنکا علیه ویروس کرونا آغاز شده است.

وی در جریان گفتگو با ولادیمیر پوتین که از طریق ویدئو کنفرانس در حال انجام بود گفت: "در آینده نزدیک، در واقع همین اکنون ، آزمایشات بالینی آغاز می شود. تا آنجا که من تصور می کنم این به سرمایه گذاری زیاد و مدت زمان طولانی نیاز نخواهد داشت، به این دلیل ساده که دو سیستم فن آوری که واکسن AstraZeneca و Sputnik V بر روی آنها ایجاد شده است ، کاملاً شبیه یکدیگر هستند، بنابراین آن دسته از اجزای سازنده واکسن که در هر دو ماده گنجانده شده اند به راحتی سازگار هستند. "

همچنین پاسكال سوريو، مدير عامل شركت آنگلو - سوئدی AstraZeneca گفت، تركيبي از واكسن های Sputnik V و AstraZeneca علیه ویروس کرونا انعطاف پذيری در برنامه واكسيناسيون را فراهم مي كند.

وی در جریان كنفرانس ويدئويی مربوط به امضای تفاهم نامه گفت: " من می خواهم به دانشمندان روسی موسسه گامالیا و همچنین صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در زمینه تولید اولین واکسن جهان علیه COVID-19 که اخیراً نه تنها یک واکنش ایمنی، بلکه همچنین اثربخشی و محافظت در برابر بستری شدن در بیمارستان را نشان داده است، تبریک بگویم."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha