کد خبر: یک-میلیون-واکسن-آنفولانزا-وارد-کشور-می
۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۹
یک میلیون واکسن آنفولانزا وارد کشور می‌‎شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر ؛ دکتر کریم همتی درباره اقدامات جمعیت هلال احمر در زمینه مقابله با کرونا، گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور، تمهیدات لازم در زمینه مقابله با آن اندیشیده شده است و واردات واکسن را در دستور کار داریم که در مرحله نخست یک میلیون ویال واکسن را وارد می‌کنیم.

وی افزود: کارهای اولیه انجام شده و به هر مقدار که نیاز باشد واکسن از سوی جمعیت هلال احمر وارد خواهد شد تا هر دو بیماری آنفولانزا و کرونا را به صورت همزمان نداشته باشیم و حداقل در افراد پر خطر کمترین میزان بیماری را داشته باشیم تا بتوانیم بر هر دو بیماری فائق بیاییم.

[caption id="attachment_116802" align="alignnone" width="800"] رئیس جمعیت هلال احمر[/caption]

همتی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم پیاده روی اربعین بستگی به وضعیت کرونا در کشور ایران و عراق دارد، بیان کرد: با توجه به ارتباط نزدیک 2 کشور، اگر کرونا قابل کنترل شود مراسم پیاده روی زائران اربعین را داریم. جمعیت هلال احمر به عنوان مسئول کارگروه امداد و نجات، آمادگی دارد هر زمان که ستاد مرکزی اربعین تصمیم بگیرد و ابلاغ کند در اسرع وقت همه سازو کارهایی را که از قبل اندیشیده شده است به کار می گیریم تا مردم با راحتی و آرامش برای زیارت به کشور عراق عزیمت کنند.

وی تاکید کرد: تا این لحظه ابلاغ رسمی در زمینه برگزاری مراسم پیاده روی اربعین، داده نشده است و منتظر هستیم تا ستاد مرکزی اربعین این نتیجه را اعلام کند و ما آمادگی کامل داریم تا در خدمت زوار گرانقدر باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha