کد خبر: ارتقای-حفاظ-میانی-محور-ساری-قائمشهر
۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۲
ارتقای حفاظ میانی محور ساری- قائمشهر

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از آغاز عملیات ارتقای حفاظ میانی محور ساری قائمشهر به طول ۱۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (مازندران )، اسماعیل فولادی ارتقاء امنیت جاده ها را مهم ترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و تاکید کرد : با توجه به تردد سالانه میلیون ها مسافر و گردشگر در جاده های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات ، یکی از راههای کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

وی اظهار داشت : در راستای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی استان برای تردد خودروهای عبوری، گاردریل (حفاظ فلزی) از محور مذکور جمع‌آوری می‌شوند و جای خود را به نیوجرسی می دهند.

 فولادی در عین حال از انجام اقدامات دیگر برای ارتقاء امنیت تردد در جاده های مازندران گفت: اقدامات صورت گرفته در راه های استان باعث شد تا طی چهار سال گذشته آمار تصادفات منجر به مرگ در مازندران کاهش یابد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب تابلو و علائم و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای را از برنامه‌های ایمن سازی جاده‌های استان در سال جاری بیان کرد و اظهار داشت: به دلیل طول بالای راه‌های استان، میزان اعتبار برای اجرای طرح‌های ایمنی ناچیز است.

گفتنی است : تاکنون عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل برخی از محورهای استان از جمله محورهای آمل-محمودآباد به طول۶ کیلومتر ،قائمشهر-بابل بطول ۱۶ کیلومتر و بابل –آمل بطول ۲۰ کیلومتر و کمربندی آمل بطول ۱۰ کیلومتر در جهت ارتقای ایمنی راهها انجام پذیرفت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha