کد خبر: افتتاح-پروژه-های-بهداشت-و-درمان-شهرستا
۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس، دکتر بهزاد رضایی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از افتتاح پروژه های حوزه بهداشت و درمان در ایام الله دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال خبر داد.

وی اظهار داشت: دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، در چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ۵ پروژه را برای افتتاح در نظردارد که از این بین دو پروژه مربوط به جویم، دو پروژه در محمله و آشنای خنج و یک پروژه نیز در دهفیش است.

دکتر رضایی افزود: همزمان با ایام الله دهه فجر در جویم پروژه تسهیلات زایمانی با مساحتی بالغ بر ۲۵۰ مترمربع و با هزینه ۹ میلیارد ریال به همراه دو باب خانه پزشک در متراژ ۲۰۰ مترمربع و با هزینه ۷ میلیارد ریال افتتاح می شود.

وی با اشاره به دیگر پروژه قابل افتتاح در شهرستان لارستان خاطرنشان کرد: در روستای دهفیش نیز مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دهفیش با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و با مساحتی بالغ بر ۵۰۰ مترمربع افتتاح می شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به پروژه های شهرستان خنج تصریح کرد: یک خانه بهداشت به مساحت ۱۰۰ متر مربع و با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محمله خنج و یک خانه پزشک با مساحت و اعتبار مشابه در آشنای خنج نیز از دیگر پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر است.

وی افزود: علاوه بر پروژه های ذکر شده، پایگاه اورژانس جاده ای چهاربرکه که مدت مدیدی است در پی ساخت و تجهیز آن بوده ایم از جمله پروژه هایی است که تکمیل شده و به اتمام رسیده و پس از اتصال به شبکه برق می توان از آن بهره برداری کرد.

دکتر رضایی گفت: علی رغم وجود شرایط بد اقتصای حاکم بر جامعه و بحران کرونا به عنوان دو عامل اصلی در کاهش جذب اعتبارات بخش عمرانی، موفق به پایان ده پروژه عمرانی و افتتاح آنها در حوزه های بهداشت و درمان شده ایم و در تلاشیم تا با ارائه خدمات متمرکز در این بخش ها نیز بتوانیم در جهت تامین سلامتی مردم گام های موثری برداریم.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha