کد خبر: امدادرسانی-به-سرنشینان-180خودروی-گرفتار
۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۵۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری؛ با آغاز بارش سنگین برف و کولاک در جاده های مواصلاتی شهرستان کوهرنگ طی 24 ساعت گذ شته با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمراین شهرستان به بیش از 180 خودروی گرفتاردر گردنه های شهرستان کوهرنگ امدادرسانی کردند.

ایرج کیانی بروجنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ضمن اعلام این خبر گفت: 25 امدادگر و نیروی کادردر قالب 6 تیم عملیاتی با استفاده از6 دستگاه آمبولانس و خودرو کمک دار در محورهای مواصلاتی شهرستان کوهرنگ به امدادرسانی به 180 خودروگرفتار در برف و کولاک پرداختند.

کیانی گفت، با آغاز بارش باران و برف و کولاک در سطح استان بخصوص شهرستان کوهرنگ امدادگران و نجاتگران این جمعیت به حالت آماده باش واقدام به امدارسانی به متاثرین از بارشها درمحورهای مواصلاتی و امدادرسانی به استان کردند .

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته 30 خانوار گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی و اقلامی از قبیل پتو، بسته مواد غذایی، ونایلون بین آسیب دیدگان و متاثرین از برف و کولاک توزیع شد.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تصریح کرد، 180 خودروی گرفتار در برف و بوران در گردنه های شاه منصوری ، چری و تاراز رها سازی شد.

وی ادامه داد:با توجه به بارش‌ها در این شهرستان ادامه دارد و همین موضوع تردد در گردنه‌ها و محورهای ارتباطی را با کندی و اختلال روبرو کرده است و رانندگانی که قصد عبور از این محورها را دارند باید خودروهای خود را مجهز به زنجیرچرخ کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha