کد خبر: بیش-از-۱۶۰-هزار-نفر-از-خدمات-آمران-سلام
۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۳۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ امیر جعفرزاده مدیرعامل استان آذربایجان غربی گفت: از ابتدای آغاز طرح آمران سلامت که در راستای امر رهبری برای مقابله با بیماری کرونا و با مشارکت اعضای جوان و داوطلب انجام شد؛ تا کنون ۱۳۱ هزار و ۸۵۳ نفر از شهروندان استان در محل های پر تردد شهر، ترمینال، فروشگاه‌های خرید و خانه های هلال روستایی به رعایت موارد بهداشتی و زدن ماسک توصیه شدند.

وی همچنین افزود: از پنجم آبان تاکنون، هزار و ۲۴۵ تیم در ۸۳۸ پایگاه ثابت و سیار با مشارکت ۴۴ سمن فعالیت کرده اند.

جعفرزاده گفت: در این طرح ۴۱ هزار و ۳۵۵ ماسک توزیع و ۷۲۸ لیتر محلول ضدعفونی برای اعضا و مردم بهره ور استفاده شده است.

فعالیت بیش از ۱۵۰۰ عضو جوان و داوطلب در طرح آمران سلامت گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان نیز گفت: در ۹ روز گذشته با مشارکت بیش از ۱۵۰۰ عضو جوان و داوطلب، بیش از ۳۶ هزار گلستانی به رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور پیشگیری از بیماری کرونا دعوت شدند.

فرهاد میقانی با اشاره به اجرای نهمین روز از طرح آمران سلامت گفت: از ابتدای اجرای طرح تا کنون ۳۶ هزار و ۶۶۲ نفر از مردم گلستان از خدمات بشردوستانه هلال احمر در این طرح برخوردار شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در ۱۲۰ پایگاه ثابت و سیار استان با مشارکت یک هزار و ۵۵۹ عضو جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر در پوشش ۵۰۳ تیم با مشارکت خانه های هلال و سمن ها در میادین اصلی شهر و مراکز پرتردد، بازارهای هفتگی و کسبه محلی به رعایت موارد بهداشتی و استفاده از ماسک توصیه شدند.

به گفته میقانی در این مدت ۹ هزار و ۴۵۴ ماسک میان بهره وران توزیع و ۱۲۰ لیتر محلول ضدعفونی برای مردم و اعضای مشارکت کننده استفاده شد.

ارائه خدمات به بیش از ١٧ هزار و ۹۰۰ نفر در طرح آمران سلامت در استان ایلام

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با اشاره به اجرای طرح ملی آمران سلامت با هدف مبارزه با شیوع کرونا گفت: از آغاز طرح ۵ آبان تاکنون ۱۷ هزار و ۹۹۹ نفر در سراسر استان از خدمات این طرح بهره‌مند شده اند.

 علی اصغر علی اکبری بیان کرد: ۸۶۴ نفر روز از اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در قالب ۴۷ تیم در طرح "آمران سلامت" فعالیت می کنند و در این مدت ١٧ هزار و  ٢١۵ عدد ماسک و ١٣٢ لیتر مواد ضد عفونی در بین شهروندان توزیع شد.

وی اظهار کرد: طرح آمران سلامت، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با هدف ارائه توصیه های لازم به هموطنان عزیز با استفاده از ظرفیت اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در حال اجرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha