کد خبر: دیدار-رئیس-سازمان-امداد-و-نجات-با-نایب-ر
۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۹:۱۵
دیدار رئیس سازمان امداد و نجات با نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات با عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، مهدی ولیپور با شرح وظایف کلی جمعیت هلال احمر و به خصوص سازمان امداد و نجات در حوادث و سوانح گفت: چشم امید مردم در حوادث، حضور موثر ارگان‌های امدادی است و با توجه به وظایف جمعیت هلال احمر در مواقع اضطراری انتظار می‌رود مجلس شورای اسلامی با تعریف منابع پایدار، قوی تر از گذشته در کنار ما باشد تا بتوانیم با توان بیشتر در حوادث و سوانح یاری رسان مردم باشیم.

در ادامه عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات جمعیت هلال احمر و به خصوص سازمان امداد و نجات بر حمایت مجلس و کمیسیون اجتماعی برای تقویت هر چه بیشتر جمعیت هلال احمر تاکید کرد.

وی گفت: حمایت از جمعیت هلال احمر و سازمان امداد و نجات از اولویت های مجلس است و در جلسات پیش رو در کمیسیون اجتماعی با توجه به وظایفی که در قانون مدیریت بحران بر عهده این جمعیت قرار گرفته  است باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد که هدف ما در کمیسیون اجتماعی، حمایت کامل از هلال احمر است که به زودی در جلسات مشترک شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha