کد خبر: ضرورت-اختصاص-اعتبار-برای-احداث-ساختما
۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۹:۵۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،مهرداد ویس کرمی با اشاره به سفر دکتر همتی رئیس جمعیت هلال احمر به استان لرستان، اظهار کرد: در جریان این بازدید، مطالباتی در راستای پیگیری حقوق مردم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی از وی مطرح شد که انتظار داریم در دستور کار این سازمان قرار گیرد.

وی افزود: در نظر گرفتن اعتبار برای احداث ساختمان جمعیت هلال احمر شهر خرم آباد که در حال حاضر استیجاری می‌باشد یکی از مطالبات مطرح در این سفر بود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: داروخانه جمعیت هلال احمر که نیاز مبرم بیماران خاص در استان لرستان است نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

ویس کرمی، احداث مجتمع امدادی- فرهنگی- آموزشی- تفریحی که در آن نیروهای هلال احمر بتوانند هم دوره‌های آموزشی امداد برگزار کنند و هم میزبانی برنامه‌های کشوری را داشته باشند یکی دیگر از مطالبات مردمی است.

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: بحث خودروهای امدادی که هلال‌احمر شهرستان خرم‌آباد دارای ناوگان فرسوده است که نیازمند نوسازی ناوگان است و این مسئله نیز باید مورد توجه مسئولان باشد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، تسریع در صدور مجوز و احداث ساختمان جمعیت هلال احمر چگنی که نیاز این شهرستان به عنوان یک شهر مستقل است را نیز دیگر نیاز منطقه دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha