کد خبر: مرکز-فیزیوتراپی-هلال-احمر-سقز-راه-اندا
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۱۱
مرکز فیزیوتراپی هلال احمر سقز راه اندازی می شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان کردستان،دکتر پیام جلالی با اشاره به نقش مهم داوطلبان و خیرین در پیشبرد اهداف بشردوستانه ی جمعیت هلال احمر افزود: تاکنون خیرین هلال احمر بیش از ۲ میلیارد ریال جهت راه اندازی و تجهیز این مرکز هزینه نموده اند.

وی خاطرنشان ساخت: راه اندازی مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر در راستای فعالیت های عام المنفعه و کمک به مردم محروم منطقه صورت گرفته و نقش به سزایی در خدمت به مردم خواهد داشت.

جلالی تصریح کرد:  در این مرکز انواع دستگاه های تخصصی فیزیوتراپی و ارتوپدی فنی مستقر خواهد شد که در فاز اول می توان همزمان به 10 نفر ارائه ی خدمات نمود.

فیزیوترابی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر با در اختیار نهادن مکان و تعمیرات و آماده سازی مورد نیاز و تهیه تجهیزات و ملزومات در راه اندازی این مرکز اقداماتی انجام داده و با حمایت خیرین گرانقدر و خرید فاز دوم تجهیزات طی یک یا دوماه آینده این مرکز افتتاح خواهد شد.

دکتر پیام جلالی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های بارز جمعیت هلال احمر مردمی بودن آن بوده و در طول یکصد سال گذشته خیرین و داوطلبان گرانقدر این جمعیت همواره با کمک های مادی و معنوی خود، مجموعه را در راه خدمت بیشتر به مردم کمک کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha