کد خبر: پزشکان-صحنه‌های-درخشانی-از-بشردوستی-ر
۱ شهریور ۱۳۹۹، ۲۰:۱۷

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین معزی به‌مناسبت روز پزشک بدین شرح است:

«جامعه پزشکی مدافعان حوزه سلامت کشورند. آن‌ها در روزهای سختی که ویروس منحوس کرونا پدید آورد دلاورانه ایستادند و افتخارآفرین شدند. پزشکان در خط‌مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفتند و برای نجات جان هم‌نوعان خود -فداکارانه- تلاش کردند. آن‌ها با فعالیت مستمر و بی‌وقفه و دور از خانواده در مراکز درمانی صحنه‌های درخشانی از بشردوستی را در اذهان ثبت کردند.

آمادگی برای مواجهه با انواع بحران‌ها ضروری است و می‌بایست در این راه از پشتوانه معنویت هم بهره برد. تعدادی از پزشکان غیور کشور هنگام انجام‌وظیفه و خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از کرونا به‌سوی معبود خود عروج کردند. پزشکان و پرستاران داوطلب جمعیت هلال‌احمر نیز مثل همیشه به میدان آمدند و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند. آن‌ها برای کمک به افراد مبتلا به کرونا شجاعانه در مراکز درمانی حضور پیدا کردند تا بار دیگر آرمان‌های ارزشمند هلال‌احمر را یادآور شده باشند.

جان‌فشانی و مسئولیت‌پذیری این عزیزان را ستایش می‌کنم و خالصانه روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک می‌گویم. آن‌ها همواره از بحران‌های مختلف سربلند بیرون آمده‌اند و بی‌توقع به هم‌نوعان‌شان یاری رسانده‌اند. با درود به ارواح پاک شهدای سلامت، عزت روزافزون را برای پزشکان کشور از درگاه خداوند منان خواستارم و انشاالله روح بلند شهدای عرصه سلامت هم‌نشین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha