کد خبر: پوشش-امدادی-۹۲-حادثه-توسط-امدادرسانی-ه
۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۱۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی سید مجتبی احمدی گفت : بیشترین تعداد این حوادث به ترتیب ۶۱ مورد حوادث جاده ای، ۱۰ مورد حوادث شهری و ۶ مورد حوادث کوهستان بوده است.

وی با بیان اینکه بقیه حوادث در بخش های سیل و آبگرفتگی، خدمات حضوری و امثال آن است ادامه داد: در این حوادث ۱۵۵ نفر مصدوم شدند که ۸۸ نفر آنان توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی ادامه داد : ۱۱۰ تیم عملیاتی با ۳۱۰ نیرو با بکارگیری ۸۱ دستگاه آمبولانس، ۱۴ خودرو نجات و ۱۴ خودرو کمک دار سبک امدادرسانی به حادثه دیدگان را انجام دادند.

وی افزود: شمار حوادث در مرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال که ۱۶۲ مورد بود کاهش چشمگیر داشته است.

جمعیت هلال احمر در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی ۳۱ پایگاه امداد و نجات، ۲۰ نمایندگی و شعبه، ۵۱۲ کارمند رسمی، قراردادی و پیمانی، ۴۴ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، ۴۰ هزار داوطلب و ۱۰۳ هزار نفر عضو سازمان جوانان دارد و از خدمات ۱۴ هزار و ۵۰۰ امدادگر و نجاتگر فعال برخوردار است که از این میان سه هزار و ۴۶۵ امدادگر و نجاتگر متخصص در قالب ۱۳ شاخه امدادی همچون امداد کوهستان، سیلاب، حمایت روانی و اسکان اضطراری بطور شبانه روزی آماده ارائه خدمات امدادی به حادثه دیدگان هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha