کد خبر: پیشرفت-پروژه-نهضت-ملی-مسکن-اسلامشهر-رو
۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۹:۵۷

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از حضور و فعالیت ۱۲۵ نفر کارگر و مهندس در پروژه ۸۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن اسلامشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیرکل از حضور و فعالیت دو پیمانکار در پروژه واوان اسلامشهر خبر داد و گفت: هر دو پیمانکار در حال اجرای فونداسیون هستند. تعداد نیروهای تخصصی پروژه‌ها افزایش بسیار خوبی داشته و سرعت عملیات اجرایی بالا رفته، هم اکنون در مرحله اجرای فونداسیون هستیم و پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد است که پیش بینی می شود طی ماه‌های آتی با جهش بسیار خوبی در عملیات اجرایی مواجه باشیم زیرا مسائل مربوطه به پروانه ساخت،استعلامات شهرداری و تائیدهای نظام مهندسی انجام شده و تاکنون ۴۰ میلیارد ریال هزینه های مرتبط با شهرداری اسلامشهر پرداخت شده است.

محبت خواه در ادامه افزود: اکثر متقاضیان پروژه اسلامشهر ۲ قسط را واریز کرده‌اند اما تعداد زیادی هم قسط دوم را واریز نکرده‌اند که از متقاضیان می‌خواهیم در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند تا سرعت پروژه با اخلال مواجه نشود.

وی در پایان از مکان یابی بسیار خوب این پروژه و ارزش بالای افزوده زمین و مسکن در حوزه اسلامشهر گفت و ابراز امیدواری کرد :این پروژه که بزرگترین پروژه ساخت نهضت ملی مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است بتواند نماد خدمت به شهروندان استان باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha