کد خبر: کشف-بیش-از-هزار-میلیارد-ریال-کالای-قاچا
۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۶

به گزارش اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار محمد رضا مقیمی در تشريح جزئیات اين خبر اظهار داشت: سومين مرحله طرح سراسري مقابله با قاچاق کالا با اولويت دام زنده، کالاهاي اساسي و محصولات کشاورزي استراتژيک (گندم – آرد و نهاده هاي کشاورزي) به منظور پیشگیری و تشديد برخورد با قاچاق کالا در 48 ساعت گذشته در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از مراکز پخش و توزیع فرآورده های دامی، محصولات کشاورزی و انبارهای نگهداری کالا موفق به کشف انواع کالاهای اساسی و ضروری مردم شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در طرح مذکور تعداد 534 متهم دستگیر و یک فروند لنج، 303 دستگاه خودرو و 6 دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

سردار مقیمی ضمن اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را بیش از هزار میلیارد ریال برآورد کردند گفت: کالاهای مکشوفه تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و همچنین فرآورده های نفتی مکشوفه به نمایندگی شرکت نفت در استان ها و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ضمن تقدیر و تشکر از هموطنان عزیز با اشاره به عزم جدي اين پليس براي مبارزه با هر گونه قاچاق کالا و ارز از مردم خواست: درصورت مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی موضوع را به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha