کد خبر: کشف-۲-تن-و-۷۰۰-کیلوگرم-مواد-مخدر
۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۴۰
کشف ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمیصبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر هستیم و پلیس پایتخت هم در این روزها تلاش مضاعفی داشته و طرح «ظفر ۴» را با اقتدار برگزار و خرده‌فروشان بسیاری را دستگیر و معتادان متجاهر را هم جمع‌آوری کرده است.

وی با اشاره به اینکه ما عزم خود را برای مبارزه با سوداگران مرگ جدی‌تر کرده‌ایم چرا که این افراد جان و مال مردم برایشان مهم نیست، بیان داشت: روز گذشته اعضای یکی از بزرگترین باندهای پیچیده و مهم کشور با ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم تریاک در دام پلیس گرفتار شدند.

سردار رحیمی با اشاره به دستگیری 3 نفر از اعضای این باند، گفت: این محموله که توسط یک تریلر از جنوب کشور به سمت تهران در حال حرکت بود؛ به همراه بار این تریلر، اقلامی مانند تُن‌ماهی و ماشین لباسشویی برای رد گم‌کنی در ایست و بازرسی‌ها قرار داشته و مواد مخدر به گونه‌ای بارگذاری شده بود که گویی تریلر یک محموله تجاری را حمل می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مواد مخدر در این تریلر در لابه لای ۶۵ تسمه صنعتی به صورت کاملاً حرفه‌ای جاسازی شده بود و از یکی از استان‌های جنوب‌شرقی به سمت پایتخت حرکت می‌کرد.

رئیس پلیس پایتخت افزود: قبلاً هم از این باند ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده بود اما خوشبختانه روز گذشته توانستیم تمامی مواد مخدر همراه آنها را کشف کنیم.

سردار رحیمی در پایان افزود: مقصد اعضای این باند پایتخت بوده و شیوه آنها هم به گونه‌ای است که این حجم از مواد مخدر را دپو و به مرور بین خرده‌فروشان توزیع می‌کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha