کاروان زیارت اولی های فهرج راهی مشهد شد

مسئول کانون تخصصی زائر اولی های رضوی کرمان از اعزام کاروان زیارت اولی جنوب شرق استان به مشهد مقدس خبر داد. دو اتوبوس زیارت اولی ها با بدرقه امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان فهرج استان کرمان از این شهرستان به مشهد مقدس مشرف شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کرمان، محمد حسینخانی گفت: با عنایت امام علی بن موسی الرضا(ع) کاروان زائرین مشتاق بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) از شهرستان های جنوب شرق استان همچون ریگان، فهرج، بم و نرماشیر عازم مشهد مقدس شد.

مسئول برگزاری این اردوی زیارتی افزود: در اقدامی زیبا به همت گروه جهادی فاطمیون شهرستان فهرج دو اتوبوس با بدرقه حجت الاسلام والمسلمین آقاملائی امام جمعه، سرگرد ابراهیم آبادی فرمانده سپاه و حجت الاسلام مهدوی مسئول گروه جهادی فاطمیون از گلزار شهدای گمنام فهرج به مقصد مشهد، حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) راهی شدند.

گفتنی است در این سفر ۹۰ زائر زن و مرد از خطه جنوب شرق کرمان که تاکنون به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشده‌اند به همت نیکوکاری وقرض الحسنه کوثر فدک، خیریه محسن ابن علی(ع) و گروه جهادی فاطمیون شهرستان فهرج راهی این سفر معنوی شدند.

اعضای کاروان اعزامی به مدت سه روز در زائرشهر رضوی به رایگان اقامت دارند و با هماهنگی های انجام شده، این افراد یک وعده غذایی مهمان مهمانسرای حضرت رضا(ع) می شوند. 

هزینه های حمل و نقل و عزیمت کاروان در این سفر پنج روزه را خادمیاران رضوی با همکاری و تعامل خیرین و نیکوکاران تامین کرده اند تا مشتاقان زیارت امام هشتم(ع) را راهی مشهد کنند.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha