جزئیات برنامه‌های راهپیمایی 22 بهمن و نماز جمعه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما جزئیات برنامه‌های راهپیمایی 22 بهمن و نماز جمعه این روز را تشریح کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما، سید محسن محمودی در گفت‌وگوی تلفنی در «سلام تهران» با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته ده برای روز 22 بهمن، گفت: در بیست و دوم بهمن‌ماه در مناطق و شهرهایی که دارای رنگ قرمز از نظر کرونا هستند مراسم به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود. به دلیل قرارگیری 22 بهمن سال جاری در روز جمعه پایان مراسم نیز به نماز جمعه ختم خواهد شد. در بعضی مناطق به صورت محدود با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌هایی در نظر گرفته ‌شده است .

وی با اشاره به مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در تهران، عنوان کرد: در تهران مسیرهای دوازده‌گانه وجود دارد. 3 مسیر اصلی داریم؛ مسیر موتوری ما از میدان امام حسین(علیه‌السلام) تا میدان آزادی بوده و مسیر خودرویی از میدان صادقیه به میدان آزادی و از میدان فتح به میدان آزادی است. مسیرهای دوازده‌گانه نیز به این 3 مسیر منتهی می‌شوند. در میدان آزادی از ساعت 9 و نیم صبح برنامه‌های بسیار خوبی خواهیم داشت که تا ساعت ۱۱ ادامه دارد و کسانی که تا میدان آزادی می‌آیند از این برنامه‌ها استفاده می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با توجه به مکان سخنرانی رئیس‌جمهور و برگزاری نماز جمعه، اظهار داشت: از ساعت ۱۱ به بعد افراد به‌سوی مصلای نماز جمعه عزیمت خواهند کرد. پیش از خطبه‌های نماز جمعه رئیس‌جمهور سخنرانی خواهد کرد. در سال جاری با توجه به شرایط قرمز کرونایی و رعایت اصول بهداشتی از سخنرانی رئیس‌جمهور در میدان آزادی محروم شدیم اما این سخنرانی در مصلا اتفاق می‌افتد و فقط از نظر مکانی تغییر خواهد داشت. خطیب نماز جمعه نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری است.  

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی ورزشی با اجرای مصطفی امامی و صدیقه مرادی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha