نقش مهم رژیم درمانگران در پاندمی کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی فرارسیدن نهم مارس مصادف با ۱۸ اسفندماه، روز رژیم درمانگر را به تمامی متخصصان تغذیه و رژیم درمانی تبریک گفت.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ،  دکتر رضا زندی ضمن گرامیداشت روز جهانی رژیم درمانگر  Dietitian's Day”این روز را  فرصتی برای تاکید بر اهیمت نقش دانش آموختگان تغذیه به عنوان رژیم درمانگر در راستای کمک به مردم برای رسیدن به زندگی سالم دانست.

وی هدف از بزرگداشت این روز جهانی را  ارتقای آگاهی تیم درمان، برانگیختن عزم رژیم درمانان برای ارایه بهتر خدمات و حمایت های تغذیه ای در سطح جامعه و شناخت جامعه نسبت به رژیم درمانان ذکر کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، رژیم درمانگران را متعهد به افزایش دانش جامعه در راستای پیشگیری از بیماری به خصوص بیماری های متابولیک و بهبود سلامت عموم مردم کشور دانست .

دکتر رضا زندی با اشاره به نقش رژیم درمانگران در پاندمی کووید-۱۹ خاطرنشان کرد: حضور فعال کارشناسان و مشاوران تغذیه در بیمارستان ها و عرصه تغذیه بالینی و نظارت بر خدمات غذایی، نقش بسیار مهمی در افزایش حمایت های تغذیه ای بیماران به خصوص  مبتلایان به کرونا داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  در خاتمه ضمن تبریک روز جهانی رژیم درمانگر به تمامی فعالان حوزه تغذیه و رژیم درمانیبه ویژه همکاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتیاز تلاشها و زحمات آنان تقدیر کرد و خواستار سربلندی و بهروزی آنان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha