سامانه ملی تریاژ الکترونیکی در بیمارستان های کشور راه اندازی می شود

رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت از راه اندازی سامانه تریاژ الکترونیکی در بیمارستان های کشور خبر داد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت که به مناسبت بزرگداشت هفته سلامت و در راستای  توسعه پرونده الکترونیک و اجرای ماده 74 قانون برنامه ششم توسعه، از بیمارستان شهدای هفت تیر به عنوان بیمارستان منتخب و پیشرو در پیاده سازی فرآیند تریاژ الکترونیک بازدید می کرد، بر راه اندازی سامانه ملی تریاژ الکترونیک تاکید کرده و ارتقا و توسعه سامانه تریاژ الکترونیکی را در راستای پیاده سازی پرونده  الکترونیک سلامت در بیمارستان های کشور ضروری دانست.

دکتر حسن واعظی در این بازدید از مسئولین بیمارستان شهدای هفت تیر و مجریان سامانه تریاژ الکترونیکی برای کمک به راه اندازی فرآیند الکترونیکی پرونده سلامت در کل بیمارستانهای کشور در راستای ارتقای کیفیت خدمات اورژانس بیمارستانی،  قدردانی کرد.

این گزارش حاکیست دکتر نادر توکلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در این بازدید گزارشی از اجرای فرآیند راه اندازی سامانه تریاژ الکترونیک در بیمارستانهای تحت پوشش این دانشگاه، ایجاد داشبورد اطلاعاتی در سطوح دسترسی مختلف و اهمیت آن در افزایش سرعت تعیین سطح تریاژ، کاهش زمان انتظار و در نهایت ارائه خدمات ایمن با افزایش رضایتمندی بیماران ارائه کرد.

گفتنی است این بازدید با حضور رئیس و کارشناسان اداره اورژانس بیمارستانی و واحد فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، معاون درمان و روسای ستادی اداره اورژانس بیمارستانی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha