استاندار کرمان: امام خمینی تجلی ساحت سیاسی اسلام بود

استاندار کرمان در پیامی سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام خونین ١۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان؛ متن پیام محمد مهدی فداکار به شرح زیر است :


" بسم الله الرحمن الرحیم "


در حافظه تاریخی مردم ایران، چهاردهم و پانزدهم خردادماه یادآور روزهای پر حادثه و حماسی از جنس ایثار و شهادت است. سالروز عروج ملکوتی بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، قیام خونین ١۵ خرداد و شهادت مجاهدان آگاه و فداکاریست که با نثار جان خود پرچم حق طلبی و آزادی خواهی را بر افراشتند و پیروزی انقلاب اسلامی را در تاریخ این سرزمین رقم زدند.


انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) به الگویی برای آزادگان و آزادی خواهان جهان تبدیل شد. حضرت امام خمینی(ره) با اندیشه های بلند الهی، شخصیتی جامع و تلاش های صادقانه، مسیر تاریخ را دگرگون کرده و سرمنشا تحولات عظیمی درایران و جهان گردید. امام خمینی تجلی ساحت سیاسی اسلام بود و تحقق حکومت انقلاب اسلامی، ثمره تفکر و شخصیت اوست.


اینجانب سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و شهادت شهدای والامقام ۱۵خرداد را به مردم شریف و متدین استان کرمان، سرزمین سردار مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان تداوم توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عزت و سربلندی مردم ایران اسلامی  را مسألت دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha