قهرمانی بانوان کرمانی در لیگ برتر کونگ فو کشور

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از کسب مقام برتر و جام قهرمانی تیم کونگ فو بانوان استان کرمان برای دومین سال پیاپی درمسابقات لیگ برتر کنگ فو و هنرهای رزمی کشور که به میزبانی استان کرمان برگزار شد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ میثم پاریزی در آئین اختتامیه این مسابقات با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این رقابت‌ ها، گفت: در استانی هستیم که افتخار دارد پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در خود جای داده که این شهید والامقام افتخار جهان اسلام، منطقه و تمامی آزادیخواهان جهان بوده است.

میثم پاریزی افزود: حضور در پهناورترین استان کشور با ۱۱ درصد وسعت خاک ایران و ۲۳ شهرستان مسئولیت ما را سنگین‌ تر می کند، زیرا کرمان باید متناسب با ظرفیت‌ ها در برنامه های ورزشی خود نیز بدرخشد.

وی با اشاره به اینکه کرمان امروز بر سکوی قهرمانی چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر کونگ فو کشور ایستاده است، اظهار داشت: پیوست فرهنگی را در دستور کار برنامه‌ های این استان قرار دادیم، لذا بایستی متناسب با سیاست های کلان کرمان در تبیین دستاوردهای مکتب سردار شهید سلیمانی گام برداریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، خاطرنشان کرد: ورزشکاران استان کرمان نیز باید در میادین ملی و بین المللی الگوی واقعی اخلاق باشند و الگوی زن ورزشکار محجبه را معرفی کنند و به فرزندان این سرزمین افتخار کنیم و امیدوارم این استان در ادامه نیز میزبان دیگر رقابت‌ های بیشتری در بخش آقایان و بانوان باشد.

شایان ذکر است؛ چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کنگ فو و هنرهای رزمی بانوان کشور با حضور ۸ تیم برتر از سراسر کشور در ۲ دوره رفت و برگشت به میزبانی استان کرمان برگزار شد.

دور نخست این مسابقات از روز ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری در کرمانشاه برگزار شد و تیم کرمان توانست با شکست سایر رقبا بر سکوی نخست نیم فصل این رقابت‌ ها جای گیرد.

دور برگشت چهاردهمین دوره رقابت‌ های لیگ برتر کنگ فو و هنرهای رزمی بانوان کشور نیز از روز ۱۶ تا ۱۸ خردادماه سال جاری به میزبانی استان کرمان برگزار شد و تیم بانوان کرمان قهرمان بلامنازع لیگ برتر نام گرفت و با کسب عنوان قهرمانی بر سکوی اول این دور از مسابقات ایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha