برپایی نمایشگاه صنایع دستی در کرمان

استاندار کرمان در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع‌ دستی از هنرمندان درخواست کرد؛ برای معرفی و فروش محصولات خود به برندسازی بپردازند. رئیس میراث فرهنگی استان کرمان نیز از فروش ۴ میلیاردی این نمایشگاه طی ۳ روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار با تاکید بر اینکه دستگاه‌ ها و ادارات دولتی در همایش‌ ها و جشنواره‌ ها، صنایع‌ دستی بومی استان را هدیه دهند، گفت: تولیدات صنایع‌ دستی هنرمندان کرمانی از کیفیت خوبی برخوردار است که باید هر یک از آنها شناسنامه‌ دار شوند.

وی در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه تهیه صفر تا صد صنایع‌دستی این استان توسط هنرمندان کرمانی انجام می‌شود بنابراین دستگاه‌ها و ادارات دولتی برای حمایت از این قشر هنرمند، به میهمانان خود صنایع‌دستی استان را هدیه دهند.


استاندار کرمان با تاکید به مدیران برای استفاده از صنایع دستی بومی در تزئینات داخلی تاسیسات گردشگری خاطر نشان کرد: صنایع‌ دستی کرمان از تنوع و جلوه زیادی برخوردار بوده که نشان از خلاقیت و نبوغ هنرمندان این خطه است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نیز گفت: هنرمندان طی ۳ روز برگزاری نمایشگاه صنایع‌ دستی در کرمان بالغ بر ۴ میلیارد ریال فروش داشتند.

فریدون فعالی افزود: این نمایشگاه به مناسبت هفته صنایع‌ دستی در محل هتل پارس کرمان به همت انجمن صنایع‌ دستی و با کیفیت بالایی به مدت سه روز برپا شد و مورد استقبال مردم و علاقه‌ مندان قرار گرفت.

وی ضمن قدردانی از انجمن صنایع‌ دستی برای برگزاری این نمایشگاه خاطر نشان کرد: این انجمن حدود ۷۰ نفر عضو دارد که این تعداد روز به روز در حال افزایش است و این موضوع به طور قطع، ارتقاء صنایع‌ دستی استان کرمان را به دنبال خواهد داشت.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha