دیدار صمیمی فرماندار ریگان با جوانان و نخبگان در جلسه شورای اداری این شهرستان

فرماندار ریگان در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل سالن فرمانداری برگزار شد بر حضور جوانان و ایده های آنان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مراد آبیار در این نشست که در مورخ ۲۰ خرداد ماه در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع)، گفت: تمام تلاش خود را در جهت رفع دغدغه های جوانان انجام خواهم داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از شیرین ترین جلسات، جلسه با جوانان است، افزود: پیشنهادات هر کدام از جوانان در بحث کاستی ها و چالش ها، یک مسئله بسیار خوب است و تمامی مسائل کارگروه همراه با پیشنهادات در جلسات بعدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار ریگان بیان کرد: جوانان نخبه در جلسات بعدی بیان کنند که در چه زمینه یا رشته هایی استعداد دارند.

مراد آبیار تصریح کرد: با حضور افراد دهه های ۷۰ و ۸۰ جلسه پر انرژی است و از جوانان می خواهم در جلسات بعدی از تمامی روستاهای شهرستان ریگان تشریف بیاورند و یکی از مهمترین موارد، شناسایی افراد نخبه و علاقه مند در کارگروه ها است.

دیدار فرماندار ریگان با جوانان و نخبگان در جلسه شورای اداری این شهرستان

وی گفت: در رابطه با ساختار این جلسه که خاص جوانان و نوجوانان است، جوانان تحول آفرینانی با ایده های خوب هستند که باید این ایده ها به صورت کارشناسی در کارگروه شهرستان اجرا و اعمال شود و این جلسات نیز به صورت مستمر ادامه داشته باشند.

فرماندار شهرستان ریگان خاطر نشان کرد: این امادگی از طرف ما است که در خدمت شما بزرگواران باشیم و پیشنهادات و نظرات شما جوانان به عنوان یک جوان باید به صرف نقد، حل شونده مشکلات و رشد دهنده هم باشند.

مراد آبیار عنوان کرد: امروز هنر یک جوان در یک محله این است که در موقعیت اجتماعی و جامعه ای که در آن زندگی می کند به رشد رسیده باشد، که این هنر آن نخبه می شود.

شایان ذکر است؛ در خاتمه این نشست جوانان دغدغه ها و مشکلات خود را بیان نمودند.

دیدار فرماندار ریگان با جوانان و نخبگان در جلسه شورای اداری این شهرستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha