اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد کرمان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۲۴هزار متقاضی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) ا زکرمان؛ یحیی صادقی در جلسه شورای اداری ارزوئیه گفت: اشتغال و کار آفرینی در اولویت کاری کمیته امداد قرار دارد و تسهیلات اشتغال برای ۲۴هزار نفر از تبصره ۱۶ در استان کرمان با تعامل بانک ها در دستور کار است و تا پایان امسال همه تسهیلات به متقاضیان و مددجویان جویای کار اهداء خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته حدود ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ به کمیته امداد شهرستان ارزوئیه اختصاص داده شد که این تسهیلات امسال با افزایش سه برابری به ۳۴ میلیارد تومان افزایش‌ یافته است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان خاطر نشان کرد: تسهیلات تبصره ۱۸ که امسال برای نخستین بار به کمیته امداد اختصاص داده‌شده یک فرصت بسیار خوبی برای اشتغال و توانمندسازی مددجویان است.


صادقی با اشاره به اینکه ما برای همه مددجویان برنامه داریم و به دنبال توانمندی آن‌ ها هستیم گفت: هیچ مددجویی نباید دائم تحت حمایت کمیته امداد باشد بلکه باید با اشتغال و توانمند کردن آن‌ها تلاش کرد کرامت این خانواده‌ ها حفظ شود.
 

 اسماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه هم با اشاره به توانمندیهای این شهرستان در زمینه کشاورزی و معدنی افزود: فرصت مناسبی برای اشتغالزایی در طرح های نو، کارآفرینی و سرمایه گذاری فراهم است.

شایسته ذکر است؛ در این جلسه از تعدادی از رؤسای بانک‌ های شهرستان ارزوئیه که در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان با این نهاد همکاری داشتند تجلیل شد.


دیدار با نخبگان و کارآفرینان شهرستان ازوئیه، حضور در جمع امدادگران کمیته امداد این شهرستان، بازدید از تعدادی از طرح‌ های اشتغال مددجویان از جمله برنامه‌های سفر مدیر کل کمیته امداد استان کرمان به شهرستان ارزوئیه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha