رونمایی از پوستر جشنواره استانی تئاتر خیابانی در کرمان

مدیر موسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب کرمان گفت: از پوستر جشنواره استانی تئاتر خیابانی با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در جنوب کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سعید سالار گنجی در حاشیه کارگاه سواد رسانه ای جنوب کرمان،گفت: با توجه به راه اندازی دبیرخانه جشنواره در شهر جیرفت و تعیین عوامل اجرایی آن، جشنواره تئاتر خیابانی از امروز شروع به کار کرد و  پوستر این جشنواره برای کلیه شهرستان های استان و خارج از استان ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه در شهرستان جیرفت اجرا می‌ شود، افزود: آثار همراه با ویدئو و متن نمایش با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در شورای باز بینی بررسی و نقد می شوند و سپس ۶ اثر برتر به مرحله نهایی جشنواره راه می یابند.

مدیر موسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب کرمان با اشاره به این که آثار در ۲ مرحله داوری می شوند، ابراز کرد: هر اثری باید ۲ بار اجرا شود، در اجرای این جشنواره به نوعی هنرمندان هفت شهرستان جنوبی دخیل هستند.
سالار گنجی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های جنبی این جشنواره، کارگاه های آموزشی خانواده در حوزه آسیب‌ های اجتماعی با حضور اساتید برتر کشوری است که در سطح هر هفت شهرستان برگزار می‌ شود، چرا که جشنواره تئاتر خیابانی با هدف کاهش آسیب‌ های اجتماعی که در جامعه با آن مواجه هستیم، اجرا می شود.
وی در خاتمه عنوان کرد: این جشنواره با محوریت موسسه سفیران جنوب کرمان و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و دادگستری شهرستان جیرفت برگزار می‌ شود.
گفتنی است؛ این مراسم با حضور جمعی از هنرمندان در مجتمع گردشگری تشریفات دلفارد برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha