توقیف ۳۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در بم

فرمانده انتظامی شهرستان بم از توقیف محموله ۳۶ هزار لیتری سوخت هیدروکربن قاچاق با ارزش ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ یوسف سلیمانی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌ های نفتی، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور " بم _ زاهدان" به یک دستگاه تریلر نفتکش حامل مشتقات نفتی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

 وی افزود: در بررسی مدارک این تریلر، محموله ۳۶ هزار لیتری هیدروکربن سبک که به صورت غیرمجاز از مرکز استان کرمان بارگیری و به مقصد مناطق شرقی کشور و در نهایت انتقال به خارج کشور بارگیری شده بود، کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قانونی دلالت داده شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان بم در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی مواد مکشوفه را ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، ابراز داشت: به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ها و ذخایر ملی کشور، برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان سوخت، مستمر و ادامه دار خواهد بود.

سرهنگ سلیمانی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق فرآورده‌ های نفتی یکی از اولویت‌ های کاری و ماموریتی پلیس است و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha