پاسداران در همه میدان ها تا پای جان حاضر بوده اند

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در همه میدان ها پاسداران تا پای جان حاضر بوده اند و این محک را در پیشانی آن ها می توان دید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار علی فدوی، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان که امروز در مصلای امام علی (ع) برگزار شد، با تبریک عید مباهله و تشریح این عید گفت: در دیار حاج قاسم هستیم، از جنس شهید شدن و مثل حاج قاسم شهید شدن و رفتن مهم است و خدا هیچ کس را تضمین نکرده و باید خدا پای کار باشد و خداوند عنایت کند و شهادت را نصیبش کند.

وی افزود: حاج قاسم شنیده بود حضرت علی اکبر عربا عربا شده بود و وقتی جنازه حاج قاسم و پور جعفری را دیدیم معنی عربا عربا را متوجه شدیم. اگر انسان در راه حق اصرار داشته باشد و پای کار به زبان و عمل بماند، خداوند به او عنایت می کند مثل حاج قاسم همانطور که دوست داشت، شهادت را نصیبش می کند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در سپاه این روند برقرار است که سپاه در مداری بوده است, که خواسته است و خدا رو شکر انتقال نسل صورت گرفته در جامعه انتقال نسل به خوبی بوده است، در صورتی که دشمنان طرح ریخته بودند که نسل‌ های بعدی به مثابه نسل‌ های قبلی نباشند و متفاوت باشند و برنامه ریزی کرده بودند که در نسل‌ های بعدی آن اصالت‌ ها و برنامه ریزی‌ ها نباشد، اما هیهات برخلاف نظر آن ها صورت گرفت و خداوند مشخص کرده تکالیفی را شما انجام دهید من به شما پاداش می دهم و وعده خدا حق است و تخلفی نیست.

سردار فدوی گفت: و این رسم روزگار است یکی برود و یکی بیاید و این جور جلسه‌ ها برگزار می‌ شود و تودیع و معارفه دائمی است، طریقه عمل در دنیا و آنچه باقی است خداوند است.

وی بیان کرد: وعده خداوند حق است و تخلفی در آن نیست و شرطش اینست بندگان خداوند انجام دهند، خداوند بهترین نتایج را رقم می زند، در دهه نود امتحانی بزرگ پیش آمد  و شاید این امتحان بزرگتر از دهه ۶۰ بود. امتحان در دهه ۹۰ بزرگ تر و بیشتر از دهه ۶۰ بود، زیرا در دهه ۶۰ در خانه با دشمن می جنگیدیم اما در دهه ۹۰ بیش از هزار کیلومتر دور از خانه خود جنگیدیم که نسل جدید بسیار عالی محک خوردند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: در دهه ۶۰ کسانی که انقلاب اسلامی و امام راحل، شهدا، جنگ و ماجراهای گنبد، خوزستان و غرب را دیده بودند، آن‌ ها آمدند و اما کسانی که بعد از رحلت امام و جنگ آمدند که پشتیبان بودند و این خیلی مهم است که انتقال نسلی در نسل‌ های مختلف انقلاب اسلامی، به بهترین وجه ممکن صورت گرفته است، وقتی انسان به نحو عالی محک می‌ خورد، کاری است که تا پای جان مهم است.

سردار فدوی ابراز داشت: بعد از ۱۴۰۰ سال دلداده‌ ای از دلدادگان انقلاب اسلامی به دنبال امام خود راه می‌ افتاد و همه جبهه‌ ها برای شکست جبهه‌ های حق آمدند، ولی شکست خوردند، نتایج را خدا رقم می‌ زند، خیلی از بزرگان سپاه شهید شدند و خدا را شکر کرمانی ها خیلی سربلند هستند.

وی عنوان کرد: پاسداران کم حرف هستند و قناعت می‌ کنند، اما در عمل بی نظیر هستند. جبهه حق و باطل هیچ وقت کنار هم نمی‌ مانند و وعده خداوند همیشه محقق می‌ شود و حلاوت و شیرینی حکومت اسلامی را مردم جهان می‌ چشند. دشمنان برنامه ریزی کرده بودند که نسل های بعدی انقلاب مشابه نسل های اول در اصول، عملکرد و ارزش ها نباشد، اما بر خلاف تصورات جبهه متحد باطل بهترین رقم خورد چون خداوند آن را تضمین کرده است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: انقلاب اسلامی یعنی اسلام، اگر همه دانشگاه‌ های کشور یک پروژه تحقیقاتی انجام دهند از شروع انقلاب اسلامی و تا پایان عمرش انقلاب اسلامی امام و از شروع امامت امام خامنه‌ای تا الان را بررسی کنند، یک‌ کلمه بیشتر از اسلام و یک‌ کلمه کمتر از اسلام در امامین انقلاب پیدا کنند نمی‌ توانند.

سردار فدوی بیان کرد: در همه میدان ها سپاه پاسداران و پاسداران تا پای جان حاضر بوده اند و این محک را در پیشانی آن ها می توان دید. ما به هر آنچه که اسلام بیان داشته باور داریم و در همه میدان هایی که انقلاب اسلامی نیاز داشته پاسداران تا پای جان ایستادند و خوب محک خوردند.

وی خاطر نشان کرد: سردار معروفی که به عنوان معاونت جدید هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین شناخته شده است انشاءالله در کل کشور مثمر ثمر خواهد بود.

به گفته جانشین فرماندهی کل سپاه پاسدران، سردار نظری که به عنوان فرمانده سپاه جدید سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شده اند، از نسل جوان هستند و امیدواریم سردار نظری بتواند با تمام توان هم در دل و هم در عمل به وظایف خود عمل کند.

سردار فدوی در خاتمه با تشکر از زحمات سردار معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان، برای سردار محمد علی نظری فرمانده جدید در عمل به تکالیف و وظایف خود آرزوی موفقیت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha