سپاه پاسداران، افتخار کشور است

استاندار کرمان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارهای زیادی در زمینه تقویت بنیه دفاعی کشور انجام داده، افزود: سپاه امروز افتخار کشور است و اثرات آن را در منطقه شاهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار در این مراسم گفت: امروز به معنای واقعی سپاه، پناه مردم و فدایی ملت بوده و به همین دلیل همواره مورد کینه دشمن است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارهای زیادی در زمینه تقویت بنیه دفاعی کشور انجام داده، افزود: سپاه امروز افتخار کشور است و اثرات آن را در منطقه شاهد هستیم.


استاندار کرمان در ادامه عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گرچه یک دستگاه نظامی است، اما برحسب شرح وظایف در همه عرصه ها از جمله، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، تقویت بنیه دفاعی کشور و .. حضور فعالانه و موثری دارد.


فداکار درباره شخصیت سردار معروفی، فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان نیز عنوان کرد: ایشان به معنای واقعی شاگرد حاج قاسم بودند و ارتباط نزدیکی با خانواده شهدا داشتند و وی هیچ دخالتی در عزل و نصب های استان نداشتند.


وی افزود: سردار معروفی نمادی از مجموعه چند وجهی است که در کشور وجود دارد و ایشان در این مدت که در استان کرمان حضور داشت علاوه بر وظایف مجموعه سپاه در مباحث امنیتی و نظامی، در حوزه اجتماعی نیز خدمات و کمک های زیادی از جمله در زمینه کرونا و کمک های مومنانه سیل سال گذشته به دولت کرده و در این زمینه انصافا پیشتاز بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha