با مدیریت مناسب، از برکات الهی به نفع استان استفاده کنیم

استاندار کرمان با اشاره به شدت بارش‌ ها در شمال و شمال غرب استان، گفت: بارندگی‌ ها باعث آبگیری سدها خواهد شد و امیدواریم با مدیریت درست، ذخیره سازی مناسبی داشته و از این برکت الهی به نفع استان استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛  محمد مهدی فداکار در حاشیه سفر به شهرستان های جنوبی استان، در جلسه شورای اداری ستاد مدیریت بحران شهرستان قلعه گنج، با بیان اینکه بارش باران در این فصل رحمت الهی است، گفت: بارندگی‌ ها در این فصل علاوه بر رحمت، ممکن است خطراتی برای کشاورزان نیز به همراه داشته باشد، لذا باید مدیریت کرده تا کمترین آسیب و خسارات به مردم وارد شود.


وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما مدیران، حفاظت از مردم است، افزود: مردم به ما امیدوار هستند، لذا باید این سختی‌ ها، مصیبت‌ ها و فشارهای کاری که بر روی دوش‌ مان احساس می کنیم را تحمل کرده و در کنار مردم باشیم، زیرا این اعتماد مردم سرمایه مهمی است و همین امید باعث خواهد شد نگرانی‌ های مردم کمتر شود.


استاندار کرمان با تاکید بر پیگیری مصوبات جلسه ستاد بحران، تصریح کرد: امیدواریم مناقصه های تعیین شده به زمستان نرسیده انجام شود و برای خدمت به مردم دچار مشکل نشویم، لذا برای بهتر انجام شدن کارها می‌ توانیم از بعضی تجهیزاتی که در دستگاه‌ های اجرایی شهرها و روستاهاست استفاده کرده و با کمک آنها مناطق خطر ساز را اصلاح کنیم.


فداکار با تاکید بر اینکه باید خدمات به مردم را دقیق و در زمان مناسب انجام دهیم، عنوان کرد: خوشبختانه در این فصل بحث زراعت را نداریم و گلخانه ها تعطیل هستند و همین امر باعث خواهد شد خسارات کمتری به کشاورزان وارد شود.


وی با اشاره به استفاده از مدارس برای اسکان مردم در شرایط بحرانی و ضروری، اظهار داشت: در جنوب استان مدارس بیشتری نسبت به شمال استان وجود دارد و باید از این ظرفیت به نحو احسنت استفاده کرد.


استاندار کرمان با اشاره به انتقال آب روستایی که با کمک سپاه پاسداران در حال انجام است، خاطر نشان کرد: با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آبرسانی به روستاها در حال انجام است، که با افزایش ۲۵ درصدی اعتبارات، کار با سرعت بیشتری انجام خواهد شد، لذا امیدواریم با توزیع متناسب در استان کار خوبی در حوزه منابع آبی پایدار ایجاد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha