تامین اجتماعی و شهرداری ها، بالاترین آمار پرونده ها را در دیوان عدالت اداری دارند

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: سازمان تامین اجتماعی در دیوان عدالت اداری، جزء سازمان‌ هایی‌ است که بعد از شهرداری‌ ها بیشترین پرونده را دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت‌ الاسلام ابراهیم حمیدی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان،گفت: سازمان تامین اجتماعی در دیوان عدالت اداری، جزء سازمان‌ هایی است که بعد از شهرداری‌ ها، بیشترین پرونده را دارد و پیشبرد کارها را با مشکل مواجه کرده است؛ اما این مشکل به استان بر نمی‌ گردد و یک مشکل ملی است.

وی در ادامه، افزود: تصمیم‌ گیری برای مسائل اجتماعی در حوزه کار استانی نیست و ما در استان کرمان می‌ توانیم کار کارشناسی استانی انجام دهیم و فواید و مضرات آن بررسی کنیم و یک پیشنهاد را به سطح ملی ارائه دهیم و از آن دفاع کنیم تا به نتیجه برسد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس نیز با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی استان کرمان از نظر کار تخصصی و حرفه‌ای جزو سه اتاق برتر کشور است، ابراز داشت: رویکرد تشخیص و هیئت‌ های داوری در تامین اجتماعی فساد زاست و داد فعالان اقتصادی را درآورده است و باید به صورت پایه‌ای این مسائل را برطرف کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان نیز گفت: بهبود فضای کسب و کار شاکله اصلی برنامه‌ هاست و هر سه ماه یک بار پایش فضای کسب و کار انجام می‌ شود.

سید مهدی طبیب زاده افزود: فعالان اقتصادی در زمینه تامین اجتماعی مشکلات زیادی دارند و با وجود برگزاری جلسات زیاد اما کاری هم پیش نمی‌ رود و امیدواریم مشکلات تامین اجتماعی رفع شود.

وی  خاطر نشان کرد: همه ما می‌ دانیم یک سری عوامل خاص فرهنگی وجود دارد که موجب کُندی فضای کسب و کار شده است و باید برای رفع این عوامل تلاش شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha