موزه مطبوعات استان کرمان راه اندازی می شود

رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان کرمان در آیین افتتاحیه نمایندگی خانه مطبوعات در رفسنجان، از راه اندازی موزه مطبوعات این استان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدرضا نژاد حیدری در این آیین, گفت: پیگیر راه اندازی موزه مطبوعات در کرمان، هستیم که در صورت ایجاد آن گام موثری در شناخت مطبوعات این استان به مردم برداشته خواهد شد.

وی در ادامه از راه اندازی نمایندگی های خانه مطبوعات در شهرستان های رفسنجان و سیرجان ابراز خرسندی و تصریح کرد: این مهم می تواند گام موثری در راستای تمرکز زدایی و ارائه خدمات بیشتر به اصحاب رسانه باشد.


رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کرمان؛ مسئله تامین بیمه خبرنگاران را از مهمترین مشکلات این قشر دانست و افزود: در سال های ۶۰ به بعد با موج بزرگ انفجار اطلاعات و شکل‌ گیری رسانه‌ های نوین روبرو بودیم و پایگاه‌ های خبری و نشریه‌ های الکترونیکی روی کار آمدند، که قطعا باید کارمندان این نوع رسانه ها هم تحت حمایت قانون مطبوعات همانند نشریه های مکتوب قرار گیرند.


نژاد حیدری ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر اصحاب رسانه سطح درآمد پایینی دارند و پرداخت حق بیمه آزاد برایشان دشوار است، انتظار می‌ رود سازمان تامین اجتماعی این مسئله را مشابه مطبوعات مکتوب ببینند، لذا طی سال‌ های اخیر با دکتر پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جلسه‌ ای برگزار شده که قول پیگیری داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha