کسب مقام سوم رقابت های کشوری کونگ فو و هنرهای رزمی توسط تیم استان کرمان

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان کرمان، از کسب یک مدال یک طلا و یک مدال نقره توسط تیم استان کرمان در مسابقات کشوری کونگ فو و هنرهای رزمی استایل بازمایانا که به میزبانی شهرستان سیرجان برگزار شد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی همتی گفت: مسابقات قهرمانی کشور کونگ فو و هنرهای رزمی در استایل بازمایانا به مدت ۳ روز به میزبانی استان کرمان، در شهرستان سیرجان مجموعه فرهنگی ورزشی سردار شهید حاج  قاسم سلیمانی گل گهر برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ ها که با حضور صداقت دبیرکل فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی و تعدادی از مسئولان فدراسیون برگزار شد، ۲۱ تیم از سراسر کشور در رده سنی بزرگسالان و در پنج وزن با هم به رقابت پرداختند و در پایان، تیم اصفهان بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های گیلان و کرمان به ترتیب عناوین دوم و سوم رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان کرمان گفت: تیم استان کرمان با یک مدال طلا و یک نقره در این رقابت‌ها خوش درخشید و  آریانا جهانشاهی در وزن ۵۸ کیلوگرم مدال نقره و سجاد قربانی در وزن ۸۳ کیلوگرم مدال طلای این مسابقات را کسب کردند.

هه گفته همتی، در مجموع ۱۷۶ شرکت کننده اعم از مربی، سرپرست، داور و فایترهای منتخب از سراسر کشور در این مسابقات حضور داشتند.

وی گفت: در این مسابقات از رسول صانعی و احسان حمزه نژادی داوران کرمانی برای قضاوت در مسابقات قهرمانی کشور دعوت شد و نفرات برتر مسابقات به منظور اعزام به مسابقات برون مرزی به اردوی تیم ملی دعوت می‌ شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha