دستگاه قضایی همراه و همگام سپاه ثارالله در مسیر تحقق آرمان های انقلاب حرکت می کند

رئیس کل دادگستری استان کرمان، بسیجی بودن را از افتخارات خود برشمرد و گفت: در قوه قضائیه بر مبنای همکاری، تعامل و همفکری که از سنوات قبل ایجاد شده و تداوم دارد، آمادگی داریم همراه و همگام در اجرای رسالت ها و ماموریت های سپاه ثارالله باشیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: معتقدم تمامی مجموعه ها و دلدادگان به نظام هر چه هماهنگ تر و همراه تر باشند، برای اجرای منویات رهبر انقلاب می توان بهتر و مناسب تر کارها را پیش برد.

وی در ادامه ضمن تبریک انتصاب سردار محمد علی نظری به عنوان فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان، افزود: فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان از چهره های خدوم، پرتلاش و جهادی هستند و در هر استانی که خدمت کرده اند، منشا خیر و برکت بوده اند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان اظهار داشت: وابستگی فرمانده سابق سپاه ثارالله استان به سردار سلیمانی از ایشان چهره ماندگاری در استان و سایر نقاط کشور ساخته است.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به این مطلب که دشمنان تلاش می کنند با سیاست های استکباری و فشارهای اقتصادی مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نا امید کنند، تصریح کرد: تلاش برای مقابله با این توطئه‌ های دشمنان‌ از واجبات است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر وحدت همه مجموهه و بهره گیری از تمام ظرفیت ها به منظور خدمت به مردم تاکید کرده اند تا نظام از این گردنه حساس عبور کند.

وی با بیان اینکه امروز سران سه قوه بیشتر از هر زمانی همراه هستند و این امر ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه استان و کشور فراهم کرده است، خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان کرمان آمادگی کامل برای همراهی با سپاه ثارالله استان کرمان دارد و دلسوزی، همراهی و همکاری سردار محمد علی نظری، فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان بر کسی پوشیده نیست و به یقین این ظرفیت، زمینه خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم را فراهم می آورد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: سپاه و دستگاه قضایی دو بازوی قدرتمند حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار محمدعلی نظری افزود: امروز نیز سپاه برای رفع تمامی مشکلات از جمله در حوزه های امنیتی، اجتماعی، بهداشتی، ساماندهی حاشیه نشینی، مقابله با کرونا و .... تلاش دارد و در دوران شیوع بیماری کرونا، دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی به بهترین شکل به ماموریت های خود پرداختند.

وی با اشاره به این مطلب که مردم، نظام و ولایت فقیه سه محور فعالیت های سپاه ثارالله استان کرمان است، تاکید کرد: طرح های ابتکاری بسیار خوبی با همکاری مشترک سپاه ثارالله و دستگاه قضایی در استان کرمان اجرایی شده است که اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان از جمله این موارد است که در توسعه آگاهی های حقوقی مردم و کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی تاثیر بسیار خوبی داشته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به موضوع برخی ترک فعل ها و ناکارآمدی در استان اشاره کرد و گفت: باید بر مبنای تلاش و تعامل موجود نسبت به شناسایی این موارد اقدام کرده و زمینه ارائه خدمات هر چه بیشتر به مردم را فراهم نمائیم./ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha