سوگواره دانش آموزی «احلی من العسل» در کرمان برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری دهمین سوگواره دانش‌آموزی "احلی من العسل" با یاد قاسم ابن الحسن(ع) مصادف با ششم ماه محرم و همزمان با سراسر کشور با حضور نوجوانان عاشورایی کرمان در حسینیه ثارالله این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی خطاب به نوجوانان عاشورایی حاضر در این سوگواره، گفت: باید بتوانید با توکل بر خدا و به برکت این عزاداری و توسل ها، در مسیر ترویج فرهنگ عاشورا قدم بردارید.

وی افزود: کرمان امروز پایتخت مقاومت جهان اسلام است و جهان شهر مقاومت نیازمند زیر ساخت ها و امکانات ویژه ای است، همه شما نوجوانان فهیم و با بصیرت در آینده سکان هدایت مملکت و استان را بر عهده خواهید داشت و برای اعتلای کرمان سرافراز تلاش خواهید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به پیشینه تاریخی کرمان، اظهار داشت: کرمان در طول تاریخ مردان و زنان بزرگی در دامان خود پرورش داده از جمله میرزا رضای کرمانی که در برابر زور و ظلم ناصرالدین شاه ایستاد و او را به قتل رساند.

رضا رضایی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شهید سلیمانی هم جگر داشت و هم تدبیر و امروز شهید قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک تر از قاسم سلیمانی است.

وی خاطر نشان کرد: امروز شاهد هستیم افرادی از ۷۵ کشور دنیا برای زیارت مرقد شهید سلیمانی به کرمان می آیند و هر کدام از شما نوجوانان عاشورایی هم می توانید یک قاسم سلیمانی و افتخار آفرین برای سرزمین تان باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha