سی و نهمین مسابقات کشتی دانش آموزی کشور در کرمان پایان یافت+ تصاویر

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، نتایج سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر متوسطه اول سراسر کشور در رشته کشتی فرنگی به میزبانی آموزش و پرورش استان کرمان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی گفت: در وزن ۳۸ کیلوگرم بنیامین رستگار از استان فارس مقام اول و مدال طلا، محمد جواد عنایتی از استان خوزستان مقام دوم و مدال نقره، ابوالفضل چیتگران از استان مازندران و مهدی پلاشی از استان کرمان مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

وی افزود: در وزن ۴۴ کیلوگرم الان ویسی از استان کردستان مقام اول و مدال طلا، احمد بدرالدینی از استان کرمان مقام دوم و مدال نقره، محمد حسین رحیم آبادی از استان خراسان رضوی و ابوالفضل قجری از استان فارس به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در وزن ۵۲ کیلوگرم امیرسام افشاری از شهرستان‌ های تهران مقام اول و مدال طلا، محمد خزر از استان مازندران مقام دوم و مدال نقره، سیوان مهربانی از استان البرز و امیر محمد شیرزاد از استان فارس به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

رضایی اظهار داشت: در وزن ۶۲ کیلوگرم امیرحسین سروری از شهرستان‌ های تهران مقام اول و مدال طلا، اسماعیل طاهر دوست از استان اصفهان مقام دوم و مدال نقره، محمد کرم پور از استان لرستان و امیر صدرا گوهری‌ زاده از استان زنجان مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

وی بیان کرد: در وزن ۷۵ کیلوگرم سید ارشد حسینی از استان کردستان مقام اول و مدال طلا، سالار رمضانی از استان مازندران مقام دوم و مدال نقره، محمد صالح ملازاده از استان کرمان و رامین حیدری از شهرستان‌ های تهران به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha