آغاز رتبه‌ بندی معلمان از ۲۶ مرداد ماه

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از آغاز رتبه‌ بندی معلمان از ۲۶ مرداد خبر داد و گفت: بخشی از مطالبات معلمان به صورت علی‌ الحساب همراه با حقوق مرداد ماه پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی در جمع مدیران مدارس شهرستان قلعه گنج، گفت: ایراد آئین‌ نامه رتبه‌ بندی معلمان رفع و فرآیند اجرای طرح نظام رتبه‌ بندی معلمان شروع شده است.

وی با بیان اینکه ۸۰۶ هزار فرهنگی در کشور مشمول این طرح خواهند شد، افزود: رتبه بندی معلمان از شهریور ۱۴۰۰ اجرایی می شود و وجه رتبه بندی معلمان همراه با حقوق مرداد ماه به حساب آنان واریز خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خطاب به مدیران مدارس استان بر تسهیل فرآیند رتبه بندی و تایید مدارک همکاران فرهنگی تاکید کرد و گفت: رتبه بندی معلمان نیاز به وقت زیاد دارد اما در دولت مردمی با کار جهادی و انقلابی بزودی اجرایی می شود.

رضا رضایی از اختصاص یکهزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه ویژه آموزش و پرورش استان در سی و یکمین سفر استانی رئیس جمهور به استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اهمیت رعایت موارد بهداشتی، ۴۲ میلیارد تومان جهت ساخت سرویس های بهداشتی مدارس استان تخصیص داده شده است.

وی؛ تجهیز، ساخت، بروز رسانی و استاندارد سازی مدارس را ضرورتی انکار ناپذیر در راستای تسهیل فرآیند یاددهی و یادگیری دانست و بر نگهداری اموال و تجهیزات مدارس تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان؛ وی بر آماده سازی هر چه بهتر مدارس جهت بازگشایی در اول مهر ماه تاکید و خاطر نشان کرد: تمامی کلاس های درسی در سال تحصیلی آینده به صورت حضوری برگزار می شوند و ساماندهی نیروی انسانی بر اساس واقعیت ها و نیاز مدارس صورت پذیرفته است، به گونه ای که در روز اول مهر هیچ کلاس درسی بدون معلم در استان نباشد.

رضا رضایی توجه به فعالیت های تربیتی را نیز ضروری دانست و از برگزاری طرح آموزش روخوانی قرآن مجید با همکاری خانواده ها در تابستان جاری ویژه دانش آموزان کلاس اولی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha