اهانت به شهدای جبهه مقاومت امکان انتقام شکست در فتنه ۸۸ را فراهم نمی کند

رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، طی پیامی اعلام مواضع سخیف و اهانت‌ بار یکی از سران فتنه ۸۸ نسبت به شهدای جبهه مقاومت همانند سردار شهید همدانی را محکوم کرد و گفت: فتنه گران بدانند اهانت به شهدای جبهه مقاومت امکان انتقام شکست در فتنه ۸۸ را فراهم نمی کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ متن پیام دکتر محمد رضا پدر ابراهیمی بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی

«مَثَلُهُمْ کَمَثَلِ الَّذِی اسْتَوْقَدَ نَاراً فَلَمّا اَضاءَتْ ما حَوْلَهُ ذَهَبَ اللَّهُ بِنورِهِمْ وَ تَرَکَهُمْ فِی ظُلُمات لاَّ یُبْصِرُون صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَیَرْجِعُونَ».

مَثَل آنان(منافقان) همانند کسی است که آتشی افروخته(تا در بیابان تاریک، راه خود را پیدا کند)؛ ولی هنگامی که آتش اطراف او را روشن ساخت، خداوند (طوفانی می فرستد و) آن را خاموش می کند و در تاریکی های وحشتناکی که چشم کار نمی کند، آنها را رها می سازد، آنها کران، گنگها و کورانند؛ لذا (از راه خطا) باز نمی گردند!

اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت ها و از خودگذشتگی های بزرگ مردانی است که همواره با درک صحیح از شرایط و اقتضاعات جامعه و کشور در جهت مصالح ،امنیت و شرف این کشور از خودگدشتگی کرده و مصداق کاملی از (الْمُجاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ) بوده اند.

در برهه ای خطرناک از تاریخ معاصر که تمام قدرت و ثروت غرب در تشکیل و حمایت از گروه تکفیری و متوحش داعش که هدفی جز نابودی اسلام، تشیع و دست درازی به نظام مقدس اسلامی نداشته است، قرار گرفت؛ بزرگ مردان و سرداران پر افتخاری چون سردار همدانی با روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت که بر گرفته از مکتب عاشور است در مقابل این فتنه بزرگ ایستاده و از تمامیت اسلام، معارف تشیع و کشور عزیزمان در صدها کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی دفاع کرده اند.

اینک که با گذشت بیش از یک و نیم ده از فتنه ۸۸ که مسبب اصلی خیانت اقتصادی و بستر ساز جریان تحریم‌های اقتصادی علیه کشور ما شد، بار دیگر با اعلام مواضع سخیف و اهانت‌ بار و خیانت آمیز یکی از سران فتنه نسبت به ارزش های نظام و توهین به سردار پر عزت و افتخار جبهه مقاومت سردار همدانی عزیز در ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) نیات پلید خود را بیش از پیش در مقابله با انقلاب نمایان کرد.

بیانیه میرحسین موسوی نسبت به سردار پرافتخار سردار همدانی نشانه روشنی از عناد او با آرمان‌های امام و ولایت و توهین به مکتب شهدا و ملت ایران می باشد و چهره ضد ایرانی فتنه‌گران را بار دیگر نمایان ساخت.

‌انتخاب ایام عزای حسینی برای توهین به سردار همدانی که توهین به فرهنگ شهادت ایثار و شهدای مقاومت می باشد، یقیناً به ضرر سران فتنه و حامیان داخلی و خارجی آن ها می باشد.

فتنه گران به خوبی بدانند که با اهانت به شهدای جبهه مقاومت همانند سردار شهید همدانی امکان انتقام شکست در فتنه ۸۸ را نخواهند داشت و نتیجه این گستاخی ابراز انزجار چه بیشتر از این جریان فتنه گر و نیز افزایش عشق و علاقه به شهدای مقاومت خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha