پیش بینی بر حضور ۱۰۰ هزار زائر پاکستانی طی ایام اربعین در کرمان

استاندار کرمان با اشاره به حضور زوار بیش از ۱۰۰ هزار زائر پاکستانی در شهر کرمان و زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی طی ایام اربعین حسینی، از استقرار این زوار در موکب ماهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان، محمد مهدی فداکار در جلسه شورای ترافیک استان، گفت: پیش‌ بینی‌ ها بر حضور ۱۰۰ هزار زائر از پاکستان است که وارد استان کرمان می‌ شوند.

وی در شورای ترافیک استان با موضوع تعیین مسیر ترافیکی حهت زوار خارجی پیاده‌ روی اربعین حسینی در شهر کرمان و زیارت مزار سردار دل‌ ها، افزود: زوار پاکستانی که از مرزهای شرقی وارد استان می‌ شوند، در موکب ماهان اسکان می‌ یابند.

استاندار کرمان، بیان کرد: جهت تسهیل در رفت و آمد این زائران در زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی و جلوگیری از مسائل ترافیکی، با هماهنگی و توافق صورت گرفته، اتوبوس‌ های مورد نیاز توسط شهرداری کرمان تامین می‌ گردد.

فداکار در خصوص سوخت مورد نیاز اتوبوس‌ های زائران خارجی گفت: مکاتبات لازم انجام شده تا ماشین سوخت‌ رسانی سیار در محل موکب ماهان مستقر شود, که نیاز به ورود اتوبوس‌ ها به داخل شهر نباشد.

وی در خاتمه بر تامین اقلام مورد نیاز زائران ابا عبدالله الحسین(ع) در موکب ماهان با استفاده از ظرفیت دستگاه‌ ها و مشارکت‌ های مردمی تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha